• Emma1b

För oss 35+ som försöker bli gravida

Hej alla!

Jag fyllde 40 i somras, har två barn på 12 och 9 år, och vill så himla gärna ha en sladdis. Gjotde ivf i oktober, gravid på flrsys försöket men ma konststerat på vul 18 november. Nu precis haft äl och gjort insemination hoppas så otroligt starkt att det ska ta sig. Äl +2 idag, så lååång väntan kvar tills jag kan testa.

Även fast mam är otroligt glad över de barn man har, så kan längtan efte ett till vara otroligt stark.

• Emma1b
    pandarinen skrev 2021-12-14 18:11:43 följande:

hur hjälper rosenrot? Jag tror inte jag har äl förrän till helgen och jag kör clearblue advance. Tänkte mest att första testet brular alltid visa tom ring för att den kalibrerar sig har jag läst någon stans. Idag är jag på dag 12. Tom ring

Stämde inte för mig. Jag testade med vanliga stickor tills linjen började bli starkare, då gick jag över till cb digital och fick smiley första dagen. :)
  • Emma1b
    Anonym (Babymakeing) skrev 2021-12-17 15:55:26 följande:

en kompis barn önskade sig en storebror.. Skulle absolut inte ha småsyskon utan bara en storebror.  den är också lite klurig att fixa hehe.

Min förstfödda (dotter) önskade sig en storebror för några år sen :)

Imorgon är det äl+8 så tänkte ta ett testa tidigt test, även om det är lite tidigt även för det...
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida