• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Pandy13

Nomina, vilken dag i cykeln är du?

Haha jag är också en sån som tar flera test, man kan aldrig va säker nog, haha!

• Kiiwii

Nomina- GRATTIS :D Inte ens någon tvekan, solklart positivt! Vad roligt, härligaste känslan! Grattisgrattis!

• nomina

Kiiwii: TACK! Jag börjar gråta varje gång ni någon har gratulerar mig här! :')

Jag har inte berättat för gubben än, han kommer hem från jobbet på torsdag och tänkte överraska då

Han berättade idag atr hans bästa kompis ska bli pappa, de har precis fått reda på det så om allt går fint blir våra barn jämngamla lekkamrater! ^^

• Kiiwii

Nomina- Känslor all over the place verkligen, men så ska det vara :) Det är ju en sjukt härlig känsla, I know the feeling! Njuuuut!

• Pandy13

Nomina - Tydligt och fint plus! :) Tror jag plussade svagt på bim -3. Men sen visade det sig att jag var 4 dagar längre gången än enligt senaste mens.

Va roligt att hans kompis ska ha samtidigt :) en av mina närmsta vänner är beräknad tre dagar före mig och svägerskan tre veckor före.

• Anonym (Babymakeing)
    nomina skrev 2021-11-29 16:25:54 följande:

Kiiwii: Jag verkar inte kunna citera inlägg längre. Så skönt att det iallafall verkar bli regelbundet igen! Då ska det nog ta sig snart också!

Jag plussade inatt, kan inte fatta det! Hela dagen har varit en berg och dal bana :)

Å stort Grattis! =D
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida