• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • H0nd3ndär
    Brallans skrev 2022-05-16 09:14:02 följande:
    Har ju också haft lite "har jag fått feber" känsla i kroppen, kanske är det något annat det rör sig om och inte feber... håller tummarna för att det är så iaf :) 
    Det hade ju varit toppen om det vore så! Men Tveksam. Men oavsett har tempen inte sjunkit ännu, vilket alltid är något!

Hoppas naturligtvis på plus för alla 3! {#emotions_dlg.flower}
  • Symetrical

Vill se minst 3 plus här kommande dagar! Och så har jag beställt varsin graviditet till mig och Nyponet kommande äl. Kan tycka att det knappast är för mycket begärt!? Slängde förresten in en brasklapp gällande ej för besvärligt illamående, foglossning eller andra graviditetsrelaterade aber med. Cool

• Nyponet01
    Symetrical skrev 2022-05-16 11:31:44 följande:

Vill se minst 3 plus här kommande dagar! Och så har jag beställt varsin graviditet till mig och Nyponet kommande äl. Kan tycka att det knappast är för mycket begärt!? Slängde förresten in en brasklapp gällande ej för besvärligt illamående, foglossning eller andra graviditetsrelaterade aber med. Cool

Gillar din beställning! Skrattande och hejar på alla värpta ägg (som förhoppningsvis är embryon nu Hjärta) Tycker inte någon behöver ge upp hoppet än! Jag ligger högst på 37° under min cykel, så tycker ni har bra förutsättningar!
    Äl sekret här, sedan igår, och lite rädd för att missa den rätta dagen så funderar på att köra mys varje, istället för varannan dag. Skrattande Risken är ju att det blir mindre urval dock...
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-05-16 11:31:44 följande:

Nej det är absolut inte för mkt begärt, helt rimligt skulle jag vilja påstå. 
  • Symetrical
    Nyponet01 skrev 2022-05-16 11:56:04 följande:
    Gillar din beställning! Skrattande och hejar på alla värpta ägg (som förhoppningsvis är embryon nu Hjärta) Tycker inte någon behöver ge upp hoppet än! Jag ligger högst på 37° under min cykel, så tycker ni har bra förutsättningar!
    Äl sekret här, sedan igår, och lite rädd för att missa den rätta dagen så funderar på att köra mys varje, istället för varannan dag. Skrattande Risken är ju att det blir mindre urval dock...
    Kör ni varannan kan ni ju inte missa! Så länge du har sekret är simmarna väl omhändertagna ;)
  • H0nd3ndär

Har börjat få dåliga vibbar. Mer ilsk (välkommen pms) idag, samt att förkylningen är avklingande. Så förbereder mig för ett störtdyk imorgon...

• Minaälsklingar
    H0nd3ndär skrev 2022-05-16 20:06:45 följande:

Har börjat få dåliga vibbar. Mer ilsk (välkommen pms) idag, samt att förkylningen är avklingande. Så förbereder mig för ett störtdyk imorgon...

Usch vad tråkigt, hoppas bara det är något tillfälligt och att tempen håller sig hög pga ett litet frö som växer därinne.

Själv känner jag mig väldigt deppig just nu, bara känner att det inte blev denna månaden heller och är så ledsen för att det aldrig tar sig, förstår inte vad som är fel....
    Hade höga förhoppningar denna månaden eftersom den var annorlunda jämfört med tidigare och jag trodde att kroppen hade förberett sig extra pga den sena ägglossningen..
  • Brallans

Håller tummarna för oss alla att den ilskna tanten med röd leverans håller sig långt långt borta!! 

Inga mensar och höga tempar tack! 

• Nyponet01

Här har det tyvärr blivit misstänkt beganta symptom på urinvägsinfektion...Rynkar på näsan försöker dricka för att rensa ur, men känns irriterat och känner mig inte färdig efter toabesök. Även lite ömt vid blåsan. 

• Nyponet01

Det är bra Brallans att du tillför positiv energi!! Heja dig! Så klart vi tror på höga tempar för er imorgon! Cool

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida