• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Minaälsklingar
    Brallans skrev 2022-05-15 19:14:58 följande:

Äsch har man test så kan man ju lika gärna testa, förstår att du inte kan stå emot.. :) 

Ni verkar alla så bra på att stå emot testningen, bara jag som inte står ut med tanken, inte gravid eller gravid, blir ju tokig på all den här väntan Skrattande 
    Längtar redan till nästa testning om några dagar men med rädsla för negativt för då vet jag att det inte tog sig denna månaden heller och då blir man ju så deppig igen.
    Får väl se det positiva med att man har en skön sommar framför sig.
  • Brallans
    Minaälsklingar skrev 2022-05-15 20:53:33 följande:
    Ni verkar alla så bra på att stå emot testningen, bara jag som inte står ut med tanken, inte gravid eller gravid, blir ju tokig på all den här väntan Skrattande 
    Längtar redan till nästa testning om några dagar men med rädsla för negativt för då vet jag att det inte tog sig denna månaden heller och då blir man ju så deppig igen.
    Får väl se det positiva med att man har en skön sommar framför sig.
    Jag bara tester som mäter från 25 hemma men hade jag haft från 10 hade jag nog gått bananas och testat varje dag haha 

Ja man får försöka se det positiva även fast det är väldigt tråkigt såklart,.. 
  • Brallans
    Symetrical skrev 2022-05-16 07:25:22 följande:

Grafer tack! Oskyldig

/bronkit-bruttan

Bronkit-bruttan haha... min var på 36,7 idag med så inget revolutionerande att rapportera... 
  • Symetrical
    Minaälsklingar skrev 2022-05-16 08:09:50 följande:

Ser inte så lovande ut tyvärr....

Äh, den har tid att svänga igen ;)
  • Symetrical
    Brallans skrev 2022-05-16 08:25:59 följande:
    Bronkit-bruttan haha... min var på 36,7 idag med så inget revolutionerande att rapportera... 
    Men ändå! Är ju din graviditemp sen förr ;P
  • H0nd3ndär

Trolig feber inatt här så tyvärr påverkad graf. Den vaginala tempen känns orimligt hög. Får se om mensen dyker upp imorgon eller om lutealfasen iaf blir längre...

• Brallans
    Symetrical skrev 2022-05-16 08:40:19 följande:
    Men ändå! Är ju din graviditemp sen förr ;P
    Ja jag är sjukt nöjd med att tempen bara samarbetar och inga övriga konstigheter verkar hända denna månad så jag bara flyter med :) 
  • Brallans
    H0nd3ndär skrev 2022-05-16 08:41:43 följande:

Trolig feber inatt här så tyvärr påverkad graf. Den vaginala tempen känns orimligt hög. Får se om mensen dyker upp imorgon eller om lutealfasen iaf blir längre...

Har ju också haft lite "har jag fått feber" känsla i kroppen, kanske är det något annat det rör sig om och inte feber... håller tummarna för att det är så iaf :) 
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida