• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Minaälsklingar

Krya på dig Symetrical {#emotions_dlg.flower}

Låter lovande Nyponet01 Glad

Brallans skönt att det inte blev någon sjuka. Nu längtar vi till morgondagens temp Flört

• Symetrical

Tack töser <3 Mår fortfarande lite som en påse skridskor, men är glad över att jag i alla fall inte har äl på g, för det vore sådär kul att missa pga det här möget! xP

Härligt att äl verkar vara på g, Nyponet! Skrattande

Vill se kurvor till höger och vänster här inne, gärna för en sisiådär fem minuter sen! Tungan ute

• H0nd3ndär

Härligt med ägglossning i antågande nyponet!

Hoppas det försvinner snart Symetrical! 

Häftigt om vi fick 3 plus snart! Solig När ska ni andra börja testa? Antar att min mens blir först ut. Bim-2 idag. Men iom att jag slutat amma denna cykeln så finns det ändå en chans att lutealfasen blir längre Glad

• H0nd3ndär

Här rinner näsa och ögon sedan ugår. Inte lustigt egentligen iom att lillfian vart sjuk med feber ett par dagar. Jag som annars ALLTID klarar mig. Och får jag något åker jag dit sist och lättast. Så det känns ovant att vara person 2 ut...

Det i sig gör att kurvan känns opålitlig. Det känns ju inte som att jag har någon feber men kurvan drar ändå på ett sätt jag inte är van vid.

I övrigt känner jag ingen pms denna gång, samt att det smärtar i livmodern när jag nyser. Antagligen skengravid. Haha.

• Symetrical
    H0nd3ndär skrev 2022-05-15 07:44:53 följande:

Här rinner näsa och ögon sedan ugår. Inte lustigt egentligen iom att lillfian vart sjuk med feber ett par dagar. Jag som annars ALLTID klarar mig. Och får jag något åker jag dit sist och lättast. Så det känns ovant att vara person 2 ut...

Det i sig gör att kurvan känns opålitlig. Det känns ju inte som att jag har någon feber men kurvan drar ändå på ett sätt jag inte är van vid.

I övrigt känner jag ingen pms denna gång, samt att det smärtar i livmodern när jag nyser. Antagligen skengravid. Haha.

Det riktigt lovande ut!!! Jag har inte någon feber alls, trots typ akut bronkit, så jag tror och hoppas på att din ökade temp beror på ett implanterat ägg Flört
  • Nyponet01
    H0nd3ndär skrev 2022-05-15 07:44:53 följande:

OJ, OJ, OJ! Ser perfekt ut! Håller tummarna! Cool
  • Nyponet01

Kan inte citera dig Minaälsklingar, men ser att du ev hade inplantations dip igår, då är det nog för tidigt att testa.Glad Kurvan är ju på väg uppåt igen! det är bra! Hejar på den lite extra! Heja, heja!

• Nyponet01

Idag tog jag mitt sista äl test. Tyvärr ingen glad gubbe än och ännu mer tyvärr var det sista testet. Tungan ute men såg det andra strecket ganska tydligt, så är säkert på gång. Nu kör jag bara på känn och försöker hålla mig till varannan dag.

Tempen då. Den tiden jag brukar tempa låg den fortsatt ganska högt 36,5, men drack vin igår och gick och la mig igen. När jag tog den 3 timmar senare var den nere på 35,2. Först tänkte jag: typiskt denna månad att hoppa! men så kom jag på att kanske alkoholen gått ur? Hahaha och kanske det är dags för ägglossningen.....
    cd 18 idag. Sist fick jag positivt på 17 & 18.
    Waiting, waiting......

• Brallans

God morgon Glad

För mig går tempen neråt, hade 36,7 som högsta temp sist jag var gravid så får se om tempen fortsätter neråt då kommer jag inte testa något.. skulle den börja klättra uppåt igen kanske jag tar ett test typ ons? Om det inte är förtidigt.. 

Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida