• mamma8212

För oss 35+ som försöker bli gravida

Jag har tre barn sen innan, försöker få ett fjärde. Fyller 39 i år, min minsta blir snart 4. Är inne på tredje försöket med bim i augusti :) Jag fick komplikationer vid min senaste förlossning som kan göra att det är svårare denna gången.. Innan har jag blivit gravid väldigt lätt.

Vore kul om vi var fler!

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida
  • Symetrical
    Nyponet01 skrev 2022-05-12 17:20:31 följande:

Jag var lite äcklig idag! eller ja, ganska mycket, hahaha! Tyckte jag kände lite lukt när jag torkade mig och tittade på pappret med spottingen, så jag sniffade lite närmre och det luktade som avslag. Förvånad skumt!

Äh, jag sniffar på allt möjligt jag med! Exv för att utröna om det är mannens simmare, eller mitt egna sekret xD
    Ganska märkligt! Hur många dagar har du haft spottings nu? Lite segt ändå, man vill ju att slemhinnan skall hinna byggas upp ordentligt innan äl! Obestämd
  • Symetrical
    Lojsan DN skrev 2022-05-12 14:04:30 följande:

Tjejer,
    Jag har åkt på en infektion nu så jag kan tänka mig att det är därför tempen stigit i dag. Halsont och hög feber, det kan ju få mensen i obalans med om man har otur. 
    Så jag hoppas att jag har löst mitt egna mysterium :D 

Ajdå, segt! Du får krya på dig och håll oss uppdaterade {#emotions_dlg.flower}
  • Symetrical
    Brallans skrev 2022-05-12 10:36:36 följande:

den ligger kvar på 36,5, vill bara passera 7 dagar nu så jag kan börja analysera haha.. har satt att jag får chilla tills dess sen får jag börja gå bananas denna månad Cool

Den som väntar på något gott väntar väl alltid förlänge? :) 

Lever genom er andra! Och genom kommande helgs vinpimplande Flört
    /hon på cd 3 
  • Symetrical
    Hoppas 2012 skrev 2022-05-12 11:05:14 följande:
    Någon som ser något? Trodde bim var igår som jag skrev men nu blir jag osäker :/
    Tyvärr inte, men fl är ju en baddare på att paja bildkvaliteten Obestämd Ser du något på riktigt?
  • Symetrical
    MariaNathalie skrev 2022-05-12 11:21:46 följande:

Idag blinkar gubben. På cd 14 efter mitt MA. 
    Får se om det blir dags för extra mys i helgen. 
    Känns skönt och tacksamt att det kom igång fortare än jag trodde. Har haft ägglossning på dag 22-24 förut några månader. Så nu blev jag extra glad att den hoppar i fas direkt. Blev gravid på cd 24 sist i mars. 
    Så ägget kanske är färskare nu om det kommer lite tidigare. 

håller tummarna 

Bådar onekligen gott! Håller tummarna för värvning inom några dagar ;)
  • Lojsan DN
    Symetrical skrev 2022-05-12 19:53:06 följande:
    Ajdå, segt! Du får krya på dig och håll oss uppdaterade {#emotions_dlg.flower}
    Ja som f*n, tack! Det ska jag absolut göra Solig
  • Nyponet01

3 dje dagen. Men det är inte rent blod, utan tunt och mer åt det orange hållet, så jag tror faktiskt inte det påverkar slemhinnan. Glad såvida det inte är en infektion... Kanske slemhinnan är för tjock och tunnar ut sig lite Flört Hahaha! >skämt<

Symetrical skrev 2022-05-12 19:52:37 följande:
    Äh, jag sniffar på allt möjligt jag med! Exv för att utröna om det är mannens simmare, eller mitt egna sekret xD
    Ganska märkligt! Hur många dagar har du haft spottings nu? Lite segt ändå, man vill ju att slemhinnan skall hinna byggas upp ordentligt innan äl! Obestämd
  • Minaälsklingar
    Lojsan DN skrev 2022-05-12 14:04:30 följande:

Tjejer,
    Jag har åkt på en infektion nu så jag kan tänka mig att det är därför tempen stigit i dag. Halsont och hög feber, det kan ju få mensen i obalans med om man har otur. 
    Så jag hoppas att jag har löst mitt egna mysterium :D 

Nej fy vad jobbigt, krya på dig Hjärta
  • Minaälsklingar
    MariaNathalie skrev 2022-05-12 11:21:46 följande:

Idag blinkar gubben. På cd 14 efter mitt MA. 
    Får se om det blir dags för extra mys i helgen. 
    Känns skönt och tacksamt att det kom igång fortare än jag trodde. Har haft ägglossning på dag 22-24 förut några månader. Så nu blev jag extra glad att den hoppar i fas direkt. Blev gravid på cd 24 sist i mars. 
    Så ägget kanske är färskare nu om det kommer lite tidigare. 

håller tummarna 

Vad skönt att det kommer igång så fort igen, lycka till i helgen.
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida