• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Happiy
    Liv00 skrev 2021-07-02 17:07:13 följande:

Ni som kan mer än mig! <3

Hade min sista mens den 31/05, och ägglossning 06/14

Alltså är jag redan i vecka 4?! (Trode jag var i vecka 2-3 av någon anledning ,så bf 7 Mars

Tack :) Kanske att du är i gravidvecka 5 (4+4)??
  • Ann Lis

Hoppar på här jag med :) hade en kemisk graviditet förra månaden

plussade i natt svagt men tydligt bf 18 mars

• Liv00
    Happiy skrev 2021-07-02 17:35:30 följande:

Tack :) Kanske att du är i gravidvecka 5 (4+4)??

Du har helt rätt 4+3 idag, enligt gravid appen också, blev bara chockad, går så fort men då är det så, tack för svar <3
  • Happiy
    Ann Lis skrev 2021-07-02 20:31:49 följande:

Hoppar på här jag med :) hade en kemisk graviditet förra månaden

plussade i natt svagt men tydligt bf 18 mars

Grattis till plus :)
  • Happiy
    Liv00 skrev 2021-07-02 21:41:02 följande:

Du har helt rätt 4+3 idag, enligt gravid appen också, blev bara chockad, går så fort men då är det så, tack för svar <3

Så bra :) Jag tycker det går så långsamt nu! Längtar till 16 juni. Då har vi ett tidigt ultraljud inbokat. Förhoppningsvis är det en positiv dag:)
  • Ann Lis
    Happiy skrev 2021-07-02 21:46:27 följande:

Grattis till plus :)

Tack :)
  • Emmalucy
    Jez20 skrev 2021-07-02 13:36:01 följande:
    Har ätit progesteron innan under andra behandlingar men nu gjorde vi vår första IVF där jag efter insättningen fick vaginal progesteron :) ja jätte kul!! Nu håller vi tummarna att allt ser bra ut på första ultraljudet!
    Nämen vad kul att det blev till på första IVF! :) fyfan vad jag inte gillar vaginalprogesteron hahah, känns som hela f*ttan är propfullt med blöt toapapper AHAHAH :D det kommer liksom aldrig ut! the things we do!!
  • Emmalucy

Välkommen till er nya! :) så spännande att det blir fler och fler, det känns så skrämmande att ens tänka att man kanske ska ha ett BF just nu, känns som jag har ett berg att kliva över först.... jag vet liksom inte vad jag ska göra med mig själv, har aldrig låtit mig själv planera något för när jag blir gravid eftersom jag trodde det skulle ta mycket mer tid att lyckas...

• hurtänktedunu
    Emmalucy skrev 2021-07-02 23:56:52 följande:

Välkommen till er nya! :) så spännande att det blir fler och fler, det känns så skrämmande att ens tänka att man kanske ska ha ett BF just nu, känns som jag har ett berg att kliva över först.... jag vet liksom inte vad jag ska göra med mig själv, har aldrig låtit mig själv planera något för när jag blir gravid eftersom jag trodde det skulle ta mycket mer tid att lyckas...

Ja det är svårt det där. Speciellt så här i början. Men jag tycker det brukar bli bättre när man kommit några månader in.
  • Liv00
    Happiy skrev 2021-07-02 22:09:03 följande:

Så bra :) Jag tycker det går så långsamt nu! Längtar till 16 juni. Då har vi ett tidigt ultraljud inbokat. Förhoppningsvis är det en positiv dag:)

Åh så spännande!! Håller alla tummar och tår, den känslan när man för första gången man får se den lille i magen är så obeskrivlig!<3
Svar på tråden BF Mars 2022