• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Lillysmamma83

När jag fick min son för 3.5 år sedan så skapades det en vänta-barn grupp genom familjeliv på FB. Vi hade namnet på ett bakverk som att det var en receptgrupp typ. Men bara vi från FL blev tillagda i gruppen via tjejen som var administratatör. Jag är fortfarande med där och vi är ungefär 50 aktiva mammor med 3,5 åringar som följts åt genom allt . Det är verkligen så fint och kul även genom tuffa tider. Flera har även blivit vänner i verkliga livet då de ex bott i större städer som Sthlm. Jag tycker det vore roligt att följas åt och ha någon att dela detta med då våra vänner och bekanta inte vet om något men jag har behov av att få prata om det :D

Sen kan man ju hoppa in i gruppen lite längre fram när man känner sig redo bara ???? <3

• Tussan94
    Lillysmamma83 skrev 2021-06-24 20:56:59 följande:

När jag fick min son för 3.5 år sedan så skapades det en vänta-barn grupp genom familjeliv på FB. Vi hade namnet på ett bakverk som att det var en receptgrupp typ. Men bara vi från FL blev tillagda i gruppen via tjejen som var administratatör. Jag är fortfarande med där och vi är ungefär 50 aktiva mammor med 3,5 åringar som följts åt genom allt . Det är verkligen så fint och kul även genom tuffa tider. Flera har även blivit vänner i verkliga livet då de ex bott i större städer som Sthlm. Jag tycker det vore roligt att följas åt och ha någon att dela detta med då våra vänner och bekanta inte vet om något men jag har behov av att få prata om det :D

Sen kan man ju hoppa in i gruppen lite längre fram när man känner sig redo bara ???? <3

Så har jag det också, fick barn i Juni 2019 och vi pratar dagligen i gruppen :)

Jag har döpt gruppen till Vårlängtan!
    Lillysmamma83 skrev 2021-06-24 20:56:59 följande:

Precis, så har jag det också med en grupp från 2019. Så mysigt att kunna följas åt länge utan att känna varann!

Gruppen heter Vårlängtan o man behöver som sagt bli vän med mig för att kunna komma in i gruppen.

När jag bjudit in så tar jag bort som vän direkt!
  • Honungsvatten

Fler som vaknar supertidigt? Har vaknat kl 04.00 tre dagar i rad nu och hoppas verkligen inte den nya ?trevliga lilla vanan? är här för att stanna....

• Saffransbulle
    Honungsvatten skrev 2021-06-26 03:55:22 följande:

Fler som vaknar supertidigt? Har vaknat kl 04.00 tre dagar i rad nu och hoppas verkligen inte den nya ?trevliga lilla vanan? är här för att stanna....

Jag känner igen det från tidigare graviditeter. Det plus de sjukaste mardrömmarna! Jag har inte märkt av det den här gången, än. Men det kanske kommer.

Jag minns inte hur länge det höll i sig när jag väntade min dotter men tror det bara var precis i början. Sen blev jag så trött att jag hade kunnat sova dygnet runt under en period :)
  • lksnigel

Jag hakar på här, jag har precis plussat med tredje barnet :) så spännande! Supertidigt dock, är på bim-4 idag bara så mycket kan ju hända såklart!

• Citronkakan455

Hejsan hörrni! Jag plussade äntligen idag har har BF 7/3. Detta är mitt första barn och har ett MF bakom mig, så det är jobbiga veckor framför mig nu. Jag är gärna också med i någon grupp på Facebook istället :)

• Miss sandy

Jag plussade också 22 juni och har BF 1 mars 2022 <3.

Har haft två missfall innan så jag hoppas verkligen att det här går vägen.

• Liv00

Hej här är en till ! Grattis till era graviditeter<3

Jag vet dock inte hur jag ska tänka,göra för blir helt plötsligt ensam med detta barn om jag väljer att behålla.. har också ett barn sen innan på 2 år, HUR ska man tänka? Pappan till barnet ignonerar mig helt,

:( jag älskar mitt barn över allt annat och ville att hen ska få ett syskon men det blir aldrig som man tänkt sig.. har alla säkra grunder med bostad,jobb,ekonomi,bil och massa kärlek men jag måste fatta ett beslut.. någon som kan vägleda mig ?<3 privat meddelande går super!

Och förlåt för mitt tråkiga inlägg!

• gabspo

Hej hej :) Här kommer en till som plussat precis. Bf 10/3 <3

Det blir vår efterlängtade trea efter mf på julafton 2020. Så vi hoppas denna vill stanna hos oss <3

Är gärna med i fb grupp lite längre fram sen :)

Svar på tråden BF Mars 2022