• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Honungsvatten

Vågar nog anmäla mig till tråden efter gårdagens plus, även om jag inte riktigt varken smält eller tror på det själv ännu.... (BF 1 Mars?).

Och så vill jag såklart säga GRATTIS och Lyckönskningar till ALLA andra i denna tråd. Hoppas vi blir riktigt många :)

• emmiematilda

Hej,

Jag kan nog också gå med här. Slutade med p-piller 26 maj och enligt min tempkurva hade jag ägglossning 11juni. Fick några dagar efter väldigt känsliga bröstvårtor men tänkte att det nog var för tidigt att få de som symtom. Tog ett "testa tidigt" test i måndags som högst troligt visade negativt. Har de två senaste dagarna fått som stark mensvärk. Mensen borde kommit idag men icke samt att min basalatemp är fortsatt hög så bestämde mig för att ta ett till testa tidigt test imorse.

Var väldigt tydligt att det syntes ett svagt plus. Så i min chock tog jag ett till test och jovisst kan jag se ett svagt positivt där också!

Så nu ligger jag här gravid och kan inte somna om. Så många tankar som snurrar omkring Ringde sambon som precis åkt iväg till jobbet och berättade då jag jobbar kväll idag och inte skulle träffa han förrens kl.22 ikväll.

• ElleJoy
    Chanor011 skrev 2021-06-23 11:45:53 följande:

Hej!

Jag vill också gärna vara med här! Vi plussade i söndags och har bf 2 mars 2022. Det är vårat första barn!

Vi började försöka i september 2021, fick ett väldigt tidigt missfall i december och ytterligare ett mf i vecka 7, förra månaden. Blev gravida igen direkt på första försöket efter senaste missfallet.

Nu ska det förhoppningsvis få gå vägen <3

Råkade hamna in på denna tråd av en slump.. har BF i februari. Men det här är ju läskigt lik min story! Började försöka förra hösten. Fick ett tidigt missfall i december och ett i förra månaden (i vecka 6). Gravid igen nu på första försöket efter senaste missfallet. Lycka till! Hoppas att det går vägen för oss nu Hjärta
  • Lillysmamma83

Vad kul med en gravid-grupp!!

Jag tänkte skapa en med men väntade lite :)

Jag plussade jätte tidigt redan i fredags 18/6 har bf 2/3 -2022

Vi har försökt sedan september 2021 och jag har knappt förstått än att vi förhoppningsvis får syskon nästa år! Jag är gärna med i en fb grupp då jag tycker sidan här är ganska krånglig ..

Grattis till er andra som också plussat ?

• Tussan94

Kul att vi börjar bli några stycken!

Jag har skapat en FB- sida då jag är lite dålig på att svara här.

Den är helt dold och kan inte hittas av andra.

För er som vill vara med där kan ni skicka ett meddelande till mig med förnamn och efternamn, samt en beskrivning av eran profilbild så bjuder jag in.

• Lillis85

Är du helt hundra på att gruppen är dold? Och privat?

Kommer vara typ 200 procent sekretess över min grav närmaste tiden av olika anledningar.(jobb och övrigas åsikter.. M. M) Men Tycker familjeliv är jobbigt och hänger hellre på fb.

• Värphönan
    Lillis85 skrev 2021-06-24 15:54:12 följande:

Är du helt hundra på att gruppen är dold? Och privat?

Kommer vara typ 200 procent sekretess över min grav närmaste tiden av olika anledningar.(jobb och övrigas åsikter.. M. M) Men Tycker familjeliv är jobbigt och hänger hellre på fb.

Om du får namnet på gruppen kan du ju testa att söka på den :) om du inte kan hitta den så är den absolut dold =) 
  • Honungsvatten

Är gärna med i en Fb-grupp framöver, men känns lite väl tidigt och osäkert ännu....

Samtidigt otroligt skönt att få dela detta med Er som är i samma ?situation? och byta erfarenheter/upplevelser etc :)

• Tussan94

Hej!

Jag har skapar en grupp på Facebook som är helt dold, den går ej att söka på.

Dock behöver jag bli vän under en kort stund för att kunna bjuda in till gruppen.

Då skicka ett meddelande till mig här så tar vi det vidare.

Svar på tråden BF Mars 2022