• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Ala01

Hej! Här plussades det igår, bim-3. Är gärna med i en fb grupp och följs åt ????

• Jez20

Hej!

Jag är gravid efter mitt första IVF! Hade testdag idag och det var ett starkt plus! Beräknat på min senaste mens så är BF 4e mars! Jag följs gärna åt!

• hurtänktedunu
    Ennam skrev 2021-06-30 20:11:34 följande:

Hej! BF 7/3 här, plussade BIM -3! Hoppas kunna följas åt i fb-grupp! ???????? Grattis till era andra som plussat också ????

Ala01 skrev 2021-06-30 20:18:43 följande:

Hej! Här plussades det igår, bim-3. Är gärna med i en fb grupp och följs åt ????

Jez20 skrev 2021-06-30 20:42:22 följande:

Hej!

Jag är gravid efter mitt första IVF! Hade testdag idag och det var ett starkt plus! Beräknat på min senaste mens så är BF 4e mars! Jag följs gärna åt!

Grattis!!! Vad roligt att vi verkar bli några stycken. Vi får se om ts startat någon grupp på fb redan.
  • Jez20

Jag följs gärna åt här inne på familjeliv :) är inte riktigt redo att gå ut med att jag är gravid så här tidigt så vill vara anonym ^^ så om där är någon som vill följas här så säg gärna till <3

• Liv00
    Jez20 skrev 2021-06-30 22:54:14 följande:

Jag följs gärna åt här inne på familjeliv :) är inte riktigt redo att gå ut med att jag är gravid så här tidigt så vill vara anonym ^^ så om där är någon som vill följas här så säg gärna till <3

Vi kan gärna följas åt här! Jag känner detsamma just nu men sen kan man ju hoppa in i den gruppen :) är det ditt/erat första ? Grattis!
  • hurtänktedunu
    Jez20 skrev 2021-06-30 22:54:14 följande:

Jag tänkte stanna här också så kan vi följas. Fb gruppen kan man ju avvakta lite med utan problem. Man kan nog hoppa in när man vill.
  • Jez20
    Liv00 skrev 2021-07-01 07:03:11 följande:

Vi kan gärna följas åt här! Jag känner detsamma just nu men sen kan man ju hoppa in i den gruppen :) är det ditt/erat första ? Grattis!

Okej vad skönt! Ja men precis :)

Jag har ju precis slutat med mina mediciner så väntar spänt på att de "riktiga" gravid symptomen skall börja! Är det något ni känner av redan nu? <3
  • Melan

Hej på er!

Jag har följt tråden lite på avstånd ett par dagar. Jag plussade svagt på midsommarafton. BIM ca 29 juni. Känns himla overkligt för det var inte ens meningen? Jag trodde inte ens att jag kunde få barn. Idag var jag till barnmorskan på hälsosamtal, snabba ryck här tydligen! BF enligt barnmorskan är 3 mars, men jag tror mer på runt 7 mars.

Jag vet inte om jag fått några symtom än men har lite molvärk såklart. Varit tröttare än vanligt och har en konstig känsla i magen, inte illamående utan typ mer som att man kräktes dagen innan.

• hurtänktedunu
    Melan skrev 2021-07-01 12:20:47 följande:

Hej på er!

Jag har följt tråden lite på avstånd ett par dagar. Jag plussade svagt på midsommarafton. BIM ca 29 juni. Känns himla overkligt för det var inte ens meningen? Jag trodde inte ens att jag kunde få barn. Idag var jag till barnmorskan på hälsosamtal, snabba ryck här tydligen! BF enligt barnmorskan är 3 mars, men jag tror mer på runt 7 mars.

Jag vet inte om jag fått några symtom än men har lite molvärk såklart. Varit tröttare än vanligt och har en konstig känsla i magen, inte illamående utan typ mer som att man kräktes dagen innan.

Grattis. Men oj vad tidigt ni har inskrivning där.

Jag tror mer på ditt bf. Jag hade bim 26/6 och har bf 5 mars. Så 7 låter troligare.

Molvärk har jag också. Fått alla gånger. Brukar vara ett bra tecken. Tänker att det är växtvärk.
  • Jez20
    Liv00 skrev 2021-07-01 07:03:11 följande:

Hej igen ^^ såg din fråga nu! Ja det är vårt första! Och vi har kämpat i 3 år! Men nu har jag plussat för första gången någonsin och det känns helt jäkla overkligt. Trodde inte på det förän läkaren på kliniken blev helt överlycklig i telefonen :p då slog det mig!
Svar på tråden BF Mars 2022