• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Jez20
    syrran93 skrev 2021-07-06 09:42:55 följande:

Hej! Är också gärna med i denna tråd. Plussade i söndags, slutade med p-piller i april. Första barnet för mig och min sambo, känns så kul! Beräknad 10/3-22 :)

Grattis!!! :) måste kännas helt underbart!
  • Jez20

Hur tänker ni alla med de här nipt/kub testerna man kan göra? Är väldigt nervös bara av att tänka på det.

• hurtänktedunu
    Jez20 skrev 2021-07-06 13:55:05 följande:

Hur tänker ni alla med de här nipt/kub testerna man kan göra? Är väldigt nervös bara av att tänka på det.

Vi har bokat tid privat för nipt. Känns lugnast för oss. sen är det ett plus i kanten att man får veta kön också. Jag känner att kub som vi gjort med de andra barnen ger för lite.
  • Justicejusti

Åhh jag plussade i lördags, första barnet, känns så sjukt läskigt men samtidigt väldigt spännande. Jag och sambon har försökt sen september 2020 och äntligen ???? bf 9 eller 10 mars beroende på vilken app jag tittar på????

• Liv00

Grattis till er alla <3!

Hur tänker ni nu dock med den jäkla Corona? Vågar man vaccinera sig.. det tar imot för min del men nu väntar man barn också.. fasen!! (Anti mot detta pga vad sker om några år när man tagit vacinet osv) frisk och klarat mig än sålänge ifrån denna skit..

• Elin11989
    Liv00 skrev 2021-07-06 21:25:20 följande:

Grattis till er alla <3!

Hur tänker ni nu dock med den jäkla Corona? Vågar man vaccinera sig.. det tar imot för min del men nu väntar man barn också.. fasen!! (Anti mot detta pga vad sker om några år när man tagit vacinet osv) frisk och klarat mig än sålänge ifrån denna skit..

Jag jobbar i vården och blev full vaccinerad i juni vilket känns skönt just nu, jag tvekade in i de sista med att ta men jag blev jätte dålig förra året när jag hade covid och skulle inte vilja ha de som gravid så just nu känns de skönt
  • Clemmentina
    Jez20 skrev 2021-07-06 13:55:05 följande:

Vi kommer förmodligen också boka ett privat nipt. Men håller med om att det gör en lite nervös!
  • Clemmentina
    Justicejusti skrev 2021-07-06 18:32:31 följande:

Åhh jag plussade i lördags, första barnet, känns så sjukt läskigt men samtidigt väldigt spännande. Jag och sambon har försökt sen september 2020 och äntligen ???? bf 9 eller 10 mars beroende på vilken app jag tittar på????

Grattis! Jag har bf 10/3....så vi ligger lika i tid. :) Vilka appar har du?
  • Rebuzen

Hurtänktedunu - 31 år. Tredje barnet. BF 5/3

Helle88 - 32 år, första barnet. BF 12/3

Emmalucy - 35 år. Första barnet. BF 13/3

Jez20 - 31 år. Första barnet. BF 4/3

Ketchup88 - 33år, andra barnet BF 6/3

Ettan30 - 30år, första barnet BF 16/3

Happiy - 31år, första barnet BF 5/3

Elin11989 - 32 år, tredje barnet BF 11/3

Sol093 - 28 år, första barnet, BF 9/3

Cupidus - 27år, första barnet, BF 14/3

Liv00 - 30 år, andra barnet, BF 7/3

Nexis - 31 år. Första barnet. BF 12/3

Clemmentina - 37 år, första barnet. BF 10/3

Rebuzen- 27år tredje barnet. BF 11/3

Så spännande, men vågar inte riktigt tro på det än då jag hade ett MA innan andra barnet. Första barnet är född -15, men från ett tidigare förhållande. Andra barnet är född oktober -20. Jag har hittills bara spytt enstaka gånger, men mår illa dygnet runt. Inväntar dessvärre att HG'n sätter fart, då jag haft det "alla" graviditeterna (även när jag fick MA).

Svar på tråden BF Mars 2022