• Tussan94

BF Mars 2022

Känns så lustigt att skapa denna tråden!

Men idag plussade jag efter att ha försökt sen I augusti 2021.

BF är 1/3 <3

Hoppas att vi ska kunna följas åt :)

Om någon vill följas åt i en FB-grupp fixar jag gärna det istället.

• Svar på tråden BF Mars 2022
  • Mymlan19

Plussat (väldigt svagt) BIM-2. Vågar inte tro riktigt än men jag hoppas att det är på riktigt ????. BF blir 11/3. Har en dotter född juli-20 så blir andra barnet för oss.

Följs gärna åt i en fb grupp men en privat. Känns tidigt att gå ut med det för allmänheten redan.

• Tussan94

Grattis till alla er som nydligen plussat :)

Jag har startat en grupp, den är helt dold. Går inte att söka på och syns inte för någon annan än de som är med!

Den har även ett lite mer diskret namn så om någon skulle se i ens telefon kopplas det inte direkt till att det är en BF Mars 2022 grupp :)

Skriv ett pm till mig så förklarar jag hur vi går till väga för att jag ska kunna bjuda in till gruppen :)

Kommer hålla den något mindre, kanske 50 personer beroende på hur många som vill vara med!

• Liv00
    Jez20 skrev 2021-07-01 10:32:53 följande:

Okej vad skönt! Ja men precis :)

Jag har ju precis slutat med mina mediciner så väntar spänt på att de "riktiga" gravid symptomen skall börja! Är det något ni känner av redan nu? <3

Nej fy bubblan! Njut nu när du inte har symptom ×) för det kommer!

Jag är så yr hela tiden, och är sååå mega trött! Men tack o lov inte något illamående än! Ont i brösten samt pms till o från haha
  • hurtänktedunu
    Jez20 skrev 2021-07-01 13:22:28 följande:

Hej igen ^^ såg din fråga nu! Ja det är vårt första! Och vi har kämpat i 3 år! Men nu har jag plussat för första gången någonsin och det känns helt jäkla overkligt. Trodde inte på det förän läkaren på kliniken blev helt överlycklig i telefonen :p då slog det mig!

Men gud vad underbart att höra. Första plusset. Det är ju stort. Så himla kul.
  • hurtänktedunu
    Mymlan19 skrev 2021-07-01 13:48:03 följande:

Plussat (väldigt svagt) BIM-2. Vågar inte tro riktigt än men jag hoppas att det är på riktigt ????. BF blir 11/3. Har en dotter född juli-20 så blir andra barnet för oss.

Följs gärna åt i en fb grupp men en privat. Känns tidigt att gå ut med det för allmänheten redan.

Grattis!!! Så himla kul med alla plus.
  • hurtänktedunu
    Tussan94 skrev 2021-07-01 14:10:22 följande:

Grattis till alla er som nydligen plussat :)

Jag har startat en grupp, den är helt dold. Går inte att söka på och syns inte för någon annan än de som är med!

Den har även ett lite mer diskret namn så om någon skulle se i ens telefon kopplas det inte direkt till att det är en BF Mars 2022 grupp :)

Skriv ett pm till mig så förklarar jag hur vi går till väga för att jag ska kunna bjuda in till gruppen :)

Kommer hålla den något mindre, kanske 50 personer beroende på hur många som vill vara med!

Jag skickar pm
  • Liv00
    Jez20 skrev 2021-07-01 13:22:28 följande:

Hej igen ^^ såg din fråga nu! Ja det är vårt första! Och vi har kämpat i 3 år! Men nu har jag plussat för första gången någonsin och det känns helt jäkla overkligt. Trodde inte på det förän läkaren på kliniken blev helt överlycklig i telefonen :p då slog det mig!

Men åh och jag såg nu din fråga!

Då förstår jag att du längtar efter alla symptomer!<3

Stort grattis till er igen !!
  • Jez20

Ni är så fina allihopa :)

Grattis till er alla som plussat!

Jag har haft symptom som illamående, trötthet, molvärk MEN eftersom jag tagit mediciner så vet man aldrig om det beror på graviditeten eller medicinerna!

• Honungsvatten

Stort grattis till alla som plussat, vad roligt att vi redan är så många :)

Jag har bokat tid för inskrivningssamtal nu 22/7, kändes snudd på overkligt att få göra det!

• hurtänktedunu
    Honungsvatten skrev 2021-07-01 20:12:54 följande:

Stort grattis till alla som plussat, vad roligt att vi redan är så många :)

Jag har bokat tid för inskrivningssamtal nu 22/7, kändes snudd på overkligt att få göra det!

Håller med dig. Helt klart overkligt än. Jag vet inte ens när man brukar skriva in sig längre. Hahaha. Kanske får man ta tag i det.
Svar på tråden BF Mars 2022