BF Mars 2022
Hej! Jag vill gärna vara med här! Grattis till alla som har plussat. Plussade 29/6, BF 5 mars! Jag är så nervös!
Hej! Jag vill gärna vara med här! Grattis till alla som har plussat. Plussade 29/6, BF 5 mars! Jag är så nervös!
Ni som kan mer än mig! <3
Hade min sista mens den 31/05, och ägglossning 06/14
Alltså är jag redan i vecka 4?! (Trode jag var i vecka 2-3 av någon anledning ,så bf 7 Mars
Hoppar på här jag med :) hade en kemisk graviditet förra månaden
plussade i natt svagt men tydligt bf 18 mars
Du har helt rätt 4+3 idag, enligt gravid appen också, blev bara chockad, går så fort men då är det så, tack för svar <3
Hurtänktedunu - 31 år. Tredje barnet. BF 5/3
Helle88 - 32 år, första barnet. BF 12/3
Emmalucy - 35 år. Första barnet. BF 13/3
Jez20 - 31 år. Första barnet. BF 4/3
Ketchup88 - 33år, andra barnet BF 6/3
Ettan30 - 30år, första barnet BF 16/3
Happiy - 31år, första barnet BF 5/3
Hur mycket symtom har ni andra? jag går och känner efter hela tiden haha, har lite ömma bröst, speciellt på natten och morgonen sen molvärk som kommer och går. Lite ökade flytningar och behöver kissa oftare annars känner jag inget, önskar jag kunde känna lite mer men antar att det kommer, det är ju så tidigt än men de blir ju som någon slags trygghet att allt är bra när man har symtom även om det kan vara både och förstås. Jag tycker oron i början är ganska jobbig. Funderar på att boka ett privat tidigt ultraljud, vilken vecka är bäst att vara i då för att man ska vara relativt säker på att något syns?
Har ni redan bokat nipt eller ska ni? Vart ska ni och göra det?
Ja gud ingen fara. Tänkte bara så dom har tider då. Jag har bokat till v11 vilket blir i mitten på augusti men det fanns knappt några tider kvar. Jag tänker att jag garderar lite och avbokar om det blir så istället så jag vet att det finns en tid.
Men förstår. Man är ju orolig så klart. När har du tidigt ultraljud?
Ja det förstår jag att det är nervöst. Håller verkligen tummarna för er. Vi har inte tid förrän 21/7. Hoppas det går snabbt.
Börjar bli lite galen, illamåendet, konstant trötthet, metallsmak i munnen och ömma bröst och jag vet att det bara är början. Är i v.6 (5+1) med första barnet, och kan lägga till jag är 25. Och fått tid för inskrivning 3 augusti, längtar såååå mycket. Känns så långt dit. Hur kan man fördriva den tiden? har ni några tips? Har inte vågat berätta för någon än förutom min ena bästa vän. Planen är väl att berätta för föräldrarna nästa vecka, hur berättade ni?
Hej! Idag var vi på tidigt UL. Allt såg bra ut och vi fick höra hjärtljud! Jag är så lättad! Vet att allt kan hända men idag glädjer jag mig. Vi bokade NIPT-test till 17/8 och det känns bra!
BF 8/3-22
Grattis så kul
Oj redan tidigt UL. Till mig sa de tidigast vecka 8+0. Nu blir jag Avis?.
Idag gjorde vi ett vul. Fick se en liten bebis med ett tickande hjärta. Känns så bra. Nu kanske man kan fatta att det är något där inne.