BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Åh attans! Men jag fortsätter hålla tummarna för dig <3
Tror inte det blir något här den här månaden, är ju alldeles för tidigt för att testa men har bara en känsla att det inte gick vägen!
Tänker att spotingen kan vara en liten nidis? och själv har jag aldrig plussat tidigare än äl+12 så än är inte hoppet ute <3 Men förstår dig att du blir ledsen, jobbigt när man kämpar och får upp hoppet och sen händer saker som tar ifrån en alla ens förhoppningar och drömmar. Då får man bli ledsen
Vet inte vad som har hänt.... jag har testat och testat men inte fått ett enda positivt (eller vad jag iaf fattar som positivt) ÄL-test. Köpte ett gäng från babyplan men tror det blir till att köpa ett digitalt om det inte fäster den här gången.
Är även lite kluven på om jag redan vill bli gravid? Lite nervös typ? Har gått runt och funderat en del. Ska börja jobba igen i augusti och ja...jag vet inte. Vi fortsätter ha oskyddat sex och ser vad som händer!
Vet inte vad som har hänt.... jag har testat och testat men inte fått ett enda positivt (eller vad jag iaf fattar som positivt) ÄL-test. Köpte ett gäng från babyplan men tror det blir till att köpa ett digitalt om det inte fäster den här gången.
Är även lite kluven på om jag redan vill bli gravid? Lite nervös typ? Har gått runt och funderat en del. Ska börja jobba igen i augusti och ja...jag vet inte. Vi fortsätter ha oskyddat sex och ser vad som händer!
Nu borde väl äl vara på g? Strecket är betydligt tydligare idag och tänkte testa ett till sen i eftermiddag.
Tack för tummarna <3 tyvärr var testet blankt och har fått mer spottings så nu ställer jag in mig på nästa försök.
På tal om det med känsla så kan jag berätta att jag inte haft någon känsla på att jag skulle vara gravid i någon av mina graviditeter. Nu i den sista så var min första tanke när mensen uteblev att jag kommit i klimakteriet. Först när jag var fem dagar sen slog det mig att jag borde ta ett graviditetstest. Trodde ändå det skulle vara negativt men blev så överraskad när det visade positivt. Vi hade då haft oskyddat sex i 10 år och jag hade accepterat att vi inte skulle få fler barn så det fanns inte i min verklighet att jag skulle kunna vara gravid. Ville bara säga att man kan känna fel :) håller tummarna för dig <3
Nu borde väl äl vara på g? Strecket är betydligt tydligare idag och tänkte testa ett till sen i eftermiddag.
Min tempratur va seg upp efter äl denna månaden, och idag fick jag en konstig dipp. Är på ca äl+5 idag.
Min tempratur va seg upp efter äl denna månaden, och idag fick jag en konstig dipp. Är på ca äl+5 idag.
Jag hade en dipp på ÄL+6, verkar vara vanligt och kan bero på att ägget fäst :)
Hej!
Jag hoppar in här i tråden också :) Har ett barn på 17 månader sedan tidigare. Detta är vårat första försök till ett syskon! Slutade med p-piller för ett par månader sedan och har inte fått någon riktigt regelbunden cykel än, men räknar på när jag tror att BIM borde vara.
Fick positivt på ägglossningstest på midsommarafton, runt 10-tiden, men bara 4 timmar senare var det svagt igen när jag testade. Någon som varit med om samma?
1/7 Hoppas2022 (4:e försöket för 4:e barnet)
1/7 Längtar efter dig (4e försöket för barn nr 4, 1 MF)
1/7 JonnaCamilla ( 2a försöket, 1a barnet)
2/7 mandy93, 27år (1:a försöket)
4/7 Elin11989 31 år (3e försöket 3:e barnet)
4/7 DrLavernius, 27år (3e försöket, första barnet)
5/7 Mamma8212 (2a försöket, 3 barn)
5/7 Anonym (bebisdrömmar) (3e försöket, 1 barn, 1 ängel, 1 MF)
6/7 Hallonglass91, 30 år (4e försöket första barnet, 1 MA)
7/7 mangelica92 (2a försöket, 6:e barnet)
7/7 Anonym4042 (1a försöket, 2a barnet)
8/7 Jolly74, 47 år (1:a sedan MA för 3:e barnet, 1 MA)
8/7 QueenS, 31 år (1:a försöket, 2:a barnet)
9/7 Bopbopipop, 26 år (1:a försöket, 2:a barnet)
10/7 Viola94, 27 år (2a försöket, 1a barnet)
11/7 PrettyMoon, 30 år (Andra försöket, första barnet)
11/7 Rårakan, 36 år (2a försöket efter mf, tredje barnet)
14/7 muffins88, 33 år (tredje försöket, ett mf, andra barnet)
24/7 ksrg8887, 33 år (9:e försöket, andra barnet)
15/7 Fridahello, 25 år (andra försöker, första barnet)
25/7 Anonym (tusen), 33 år (5:e försöket, andra barnet, ett MA)
29/7 Soffsen, 27 år (1 års försök, första barnet, 2 tidiga missfall)
30/7 johanna1992, 28 år (första försöker, första barnet)