BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Idag på ÄL+6 damp min temp ner lite och jag hoppas att det är en såkallad implantationsdipp ;) igår mådde jag illa till och från som jag vissa månader gör i samband med ägglossning, tänker att det kanske var hormonpåslag inför att ägget ska fästa, allt hoppas man ju på i dessa dagar, tur att andra människor inte vet hur man dagarna i enda analyserar varenda litet symtom för då skulle dom tro att man är galen ;)
Idag på ÄL+6 damp min temp ner lite och jag hoppas att det är en såkallad implantationsdipp ;) igår mådde jag illa till och från som jag vissa månader gör i samband med ägglossning, tänker att det kanske var hormonpåslag inför att ägget ska fästa, allt hoppas man ju på i dessa dagar, tur att andra människor inte vet hur man dagarna i enda analyserar varenda litet symtom för då skulle dom tro att man är galen ;)
Dagens test var likadant som igår så med all säkerhet är det spökstreck. Kan ändå vara gravid med tanke på att det är några dagar kvar till BIM :) känns som om det är evigheter till på söndag och mitt predictor early!
Ja, vad bra att du uppdaterade listan
Min menscykel brukar nästan alltid vara 28 dagar, ibland 27. Med två utav barnen så hade jag nog äl några dagar tidigare då jag blivit bakflyttad en hel vecka med två utav barnen. och några enstaka dagar med ett utav dem. Så känner att det är svårt nu att veta hur jag ska tänka med BIM typ.
Men om jag ska tänka den 29e så är jag på BIM -3 då, så finns hopp än. Jag testade idag med rfsu testa tidigt och fick negativt.
Håller med om detta med ömma bröst, illamående och mensvärk, så svårt att veta om det beror på graviditet eller bara vanlig pms. Men känns som jag har mer mensvärk denna menscykel än vad jag brukar ha. Usch vill bara veta nu!
Dagens test var blankt. En skugga syns om man vänder och vrider men inget som kommer med på bild. Men det är ju flera dagar kvar till BIM så hoppet är inte ute :)
Dagens test var blankt. En skugga syns om man vänder och vrider men inget som kommer med på bild. Men det är ju flera dagar kvar till BIM så hoppet är inte ute :)
Hej!
Vad tror ni om detta ägglossningstest. Vet att jag borde skaffa digitala men men. Visst är det på gränsen till positivt?
Testade också med ett rfsu idag, helblankt! Men hade inte väntat mig nåt annat heller ju. Har också BIM 1/7. Testar med ett testa-tidigt imorn :)
Hej!
Vad tror ni om detta ägglossningstest. Vet att jag borde skaffa digitala men men. Visst är det på gränsen till positivt?
Någon som tempar eller vet med sig att äl kan komma senare än dom där 24-36 timmarna efter positivt äl-test? Jag fick positivt dag 15, dag 18 var jag så fruktansvärt öm i magen, vi kunde knappt ha sex, det gjorde SÅ ont och det har jag aldrig varit med om innan. Det har inte känts något efter det, eller innan. Om det hänger ihop med äl så kom den ju mer 72 timmar efter positivt. Jag misstänker att jag har ägglossning 2 dagar efter positivt test annars, för det stämmer med när mensen sen kommer.
Annars har jag inga känningar än, vilket är bra. Förra månaden fick jag mensvärk redan runt den här tiden.. Så jag hoppas det håller sig borta.