BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Å spännande :). Kan se!!!
Vad kul att du är lika test tokig som jag haha, börjar oxo pp äl+6 haha xD
Hoppar också in här. Försökt få till barn nr. 2 sedan maj 2020, men är på försök 9 pga. oregelbunden mens. Bör ha BIM runt 24/7 om kroppen samarbetar. Hoppas verkligen det är vår tur nu, var beredd på att det kunde ta längre tid än första (som blev till på andra försöket) men nu börjar jag misströsta...
Så bra :D håller tummarna för att du blir gravid nu :D
Ja! Det där ser ju helt positivt ut, skönt att fick ett positivt test även om du säkert hade haft ÄL ändå! :)
Ja haha, när jag väl börjat testa så kan jag inte sluta :D tog faktiskt ett test igår med som var helt blankt såklart xD får se vad morgondagens test visar :)
Dagens test var betydligt svagare än igår. Inget rosa och man fick vinkla för att se skuggan så visst är det spökstreck men jag kan ju vara gravid ändå :) är bara på äl+7-8. Har beställt ett predictor early som kommer på söndag så får vi se vad det säger :)
Här är jämförelse med gårdagens test:
Här är jämförelse med gårdagens test:
Hoppas det blir positivt! Du är väldigt tålmodig, jag hade sprungit o köpt ett testa tidigt på en gång! Funderar på att beställa nu så jag har när det finns möjlighet att testa. Tror jag har äl idag, har lite värk långt ner i magen på höger sida :)
Lycka till i bebisverkstaden idag då :) Haha ja, försöker ha tålamod, om jag haft ett apotek i närheten hade jag nog redan köpt ett testa tidigt :) jag tog två till RFSU och fick lite tydligare skuggor än i morse men inte så starka som igår. Jag har bestämt mig för att ta testa tidigt testet direkt på söndag så förhoppningsvis ger det ett tydligare svar så man inte har förstora förhoppningar. Är få på äl+10-11 på söndag. Jag fick äl på natten till torsdagen förra veckan, strax efter midnatt så därför blir det lite klurigt att räkna vilken dag jag är på efter äl. Om jag inte är gravid så får jag mens senast på torsdag nästa vecka.
En vanlig och två retuscherade bilder: