BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Hej tänkte på det med spökstreck jag har BIM 4/7 men såhär såg mitt nytagna test ut och det kan ju inte vara annat än ett spökstreck tänker jag :) då det omöjligen redan skulle visa men skumt ändå
Vad är det för märke på testet?
Tänker om det är något visst med just dom testen, ifall du och Hoppas2022 använder samma märke?
Vad är det för märke på testet?
Tänker om det är något visst med just dom testen, ifall du och Hoppas2022 använder samma märke?
Hej tänkte på det med spökstreck jag har BIM 4/7 men såhär såg mitt nytagna test ut och det kan ju inte vara annat än ett spökstreck tänker jag :) då det omöjligen redan skulle visa men skumt ändå
Du kan inte haft äl tidigare? Syns ju ganska tydligt där :) Men ja även på mig är det för tidigt, ägget fäster normalt runt dag 7 och testa tidigt testerna kan visa positivt från fem dagar innan mens. Så mest sannolikt är det spökstreck. Men sen finns alltid det i bakhuvudet att ägget faktiskt kan fästa på dag tre och då växer hoppet :)
När har du BIM? Är själv på BIM -7, tror jag...
Jag fick glad gubbe den 14/6 och hade sex den dagen men inget mer. den 17e började jag få svagt mensvärk, som ökat. känns som jag mått svagt illa när jag gått snabbt. Blanka test dock, tog senast ett idag.
Men vad tror ni alla, ska jag då räkna BIM som 28e? eller 1/7?
Oj ingen aning men fick ju ett äl test som visade positivt 17/6 så känns ovisst men visst synd det tydligt men bleknat lite när det torkat men man blir ju helt klart fundersam, har lite mensvärk till och från. Men som sagt så ser det ju positivt ut på något sätt:) men jag har inga förhoppningar ;)
Vet inte vad som hände med min telefon men blev många meddelande:D
Såg att jag försvunnit från listan så lägger in mig igen :)
BIM lista
1/7 Hoppas2022 (4:e försöket för 4:e barnet)
1/7 Längtar efter dig (4e försöket för barn nr 4, 1 MF)
1/7 JonnaCamilla ( 2a försöket, 1a barnet)
2/7 mandy93, 27år (1:a försöket)
4/7 Elin11989 31 år (3e försöket 3:e barnet)
4/7 DrLavernius, 27år (3e försöket, första barnet)
5/7 Mamma8212 (2a försöket, 3 barn)
5/7 mangelica92 (2a försöket på barn nr 6)
5/7 Anonym (bebisdrömmar) (3e försöket, 1 barn, 1 ängel, 1 MF)
6/7 Hallonglass91, 30 år (4e försöket första barnet, 1 MA)
8/7 Jolly74, 47 år (1:a sedan MA för 3:e barnet, 1 MA)
8/7 QueenS, 31 år (1:a försöket, 2:a barnet)
9/7 Bopbopipop, 26 år (1:a försöket, 2:a barnet)
10/7 Viola94, 27 år (2a försöket, 1a barnet)
11/7 PrettyMoon, 30 år (Andra försöket, första barnet)
11/7 Rårakan, 36 år (2a försöket efter mf, tredje barnet)
14/7 muffins88, 33 år (tredje försöket, ett mf, andra barnet)
24/7 ksrg8887, 33 år (9:e försöket, andra barnet)
15/7 Fridahello, 25 år (andra försöker, första barnet)
25/7 Anonym (tusen), 33 år (5:e försöket, andra barnet, ett MA)
30/7 johanna1992, 28 år (första försöker, första barnet
Dagens test var likadant som igår så med all säkerhet är det spökstreck. Kan ändå vara gravid med tanke på att det är några dagar kvar till BIM :) känns som om det är evigheter till på söndag och mitt predictor early!
Glad midsommar alla fina tjejer! <3 Hoppas att ni får en mysig dag!