BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ni börjar perioden av testande för mig! Äl+7 idag och startar med ett sånt här test haha kan ni se något?
Testet är av märket abblo pharma som mäter från 5 mIU/mL. Irl kan jag se ett streck men osäkert om det är färgat eller ej men det är såpass starkt att man behöver inte vinkla testet :).
Vad tror ni?
Finns det någon här inne som fått mens och sen har den inte fortsatt dag 2? Har sån jävla mensvärk och knaprat tabletter i 4 dagar.
När jag plussade förra gången fick jag bara en blödning på fm och sen inget mer. Nu va det "medel" på bim sen typ inget mer!? Idag är jag inne på dag 3 och det kommer ingenting. Jag var helt hundra på att jag fått mens.
Jag ser inte riktigt strecket men jag är också på ÄL+7 ungefär och testade imorse med exakt samma märke av test, mitt var HELT blankt, ingen antydan till streck alls (alltså förutom teststrecket). Så därför tror jag på ditt streck. :)
Såg ju även i instruktionerna på bilden att gravstrecket visades svagt och inte lika starkt som kontrollstrecket, så det kan ju vara positivt.
Har du tagit något test? Jag vet att mensen kan bli knepig om det är en månad man inte haft ägglossning. Eller ett väldigt tidigt missfall..? Men då borde du få positivt på test.
Kollade vad jag hade noterat när jag var gravid sist, då hade jag ömma bröst och bröstvårtor ungefär äl + 6-7 ungefär! När jag sedan fick positivt gravtest :)
Har bim på söndag, jag har testat sedan i lördags, 4 test från apotekhjärtat visar svaga streck medans digitalt och rfsu visar neg. Vad tror ni?
Lägger in bild på gårdagens och de två tidigare testen.
Spännande att vi båda är på äl+7 idag :). Jag har testat med dessa test förr och inte fått en antydan till streck ens. Men imorse så va det där! Inom tiden och syntes utan att behöva vinkla eller något. Såklart så drar ju fl ner kvalitén en del så syns ju knappt pp det jag la upp här haha.
Jag vågar inte lita på det alls ennu utan kommer att avvakta och se :). Ska testa imorgonnigen och se så håller tummarna för att det är lite starkare imorgon :). Ska du testa imorgon igen?
Äl+11 och idag har jag tagit mitt första test, en vanlig rfsu sticka då de var vad jag hade hemma, ett väldigt svagt streck finns där faktiskt men törs inte riktigt tro på de än så kommer köpa fler test idag, rädd för spökstreck då jag fått det tidigare på rfsu
När räknar ni äl? Är det från positivt äl-test eller från när ägget släpper?
Jag hoppar in här då jag precis haft ÄL och hoppas på plus. Första försöket med fjärde barnet, dock är det snart 9 år sedan min yngsta föddes så vet inte om det tar sig lika lätt nu när jag är äldre. Har långt mellan ÄL och mens så nu följer en seg period av väntan :)
1/7 Hoppas2022 (4:e försöket för 4:e barnet)
1/7 Längtar efter dig (4:e försöket för barn nr 4, 1 MF)
1/7 JonnaCamilla ( 2a försöket, 1a barnet)
2/7 mandy93, 27år (1a försöket)
4/7 Elin11989, 31 år (3:e försöket 3:e barnet)
4/7 DrLavernius, 27år (3e försöket, första barnet)
5/7 Mamma8212 (2a försöket, 3 barn)
5/7 Anonym (bebisdrömmar) (3e försöket, 1 barn, 1 ängel, 1 MF)
6/7 Hallonglass91, 30 år (4e försöket för första barnet, 1 MA)
7/7 mangelica92 (2a försöket, 6:e barnet)
7/7 Anonym4042 (1a försöket, 2a barnet)
8/7 Villblimamma96, 25 år (7e försöket)
8/7 Jolly74, 47 år (1:a sedan MA för 3:e barnet, 1 MA)
8/7 QueenS, 31 år (1:a försöket, 2:a barnet)
9/7 Bopbopipop, 26 år (1:a försöket, 2:a barnet)
10/7 Viola94, 27 år (2a försöket, 1a barnet)
11/7 PrettyMoon, 30 år (2a försöket, första barnet)
11/7 Rårakan, 36 år (2a försöket efter mf, tredje barnet)
11/7 RoyalCanin (3e försöket, första barnet)
11/7 LakritsHallon87, 33 år (2:aförsöket, första barnet)
14/7 muffins88, 33 år (3e försöket, ett mf, andra barnet)
16/7 Iwantcookies, 38 år (1:a försöket, fjärde barnet)
24/7 ksrg8887, 33 år (9:e försöket, andra barnet)
15/7 Fridahello, 25 år (2:a försöket, första barnet)
25/7 Anonym (tusen), 33 år (5:e försöket, andra barnet, ett MA)
27/7 Emmissss, 30 år (första försöket, andra barnet)
29/7 Soffsen, 27 år (1 års försök, första barnet, 2 tidiga missfall)
30/7 johanna1992, 28 år (1:a försöket, första barnet)