BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Jag tog ett från gravidkollen idag, bim -5 och kunde ev ana en suuuupersvag skugga, men det var knappt.. inget som skulle fastna på bild. Får vänta och se :)
Jag tog ett från gravidkollen idag, bim -5 och kunde ev ana en suuuupersvag skugga, men det var knappt.. inget som skulle fastna på bild. Får vänta och se :)
//
Imorse visade testet en svag skugga på ÄL+11, nu ikväll eller natt rättare sagt tog jag två nya test och på båda syns ett svagt streck, svårt att få på bild men båda strecken kom inom 5 min och syns utan att vända och vrida. Vågar man tro att det är ett plus på riktigt?
Så spännande, hoppas du är gravid!! :)
Jag får nog flytta min BIM till 26/7?
För några dagar sedan, vid ägglossningstid ungefär, så fick jag en mellanblödning. Det har jag aldrig haft förut så jag var väldigt förvånad. Å andra sidan har jag precis börjat ta Dostinex igen för att sänka prolaktinet som hade höjts i o m graviditeten i våras som slutade i ett MA. Jag har testat med ägglossningsstickor fram till där ägglossningen borde vara men de var blanka.. Testade efter mellanblödningen och blankt där med. Inga äggviteliknande flytningar heller. Alltså noll symptom på ägglossning. Uppehåll från mellanblödning några dagar och så nu då, nu börjar det blöda som en vanlig mens! Jag hade den förra 12 juni och som varade i 7 dagar.. Så ingen riktig reda med nånting här denna månaden..
Men om jag räknar idag som första mensdag och om jag kommer att ha en cykel som före mitt MA så borde jag kunna ha BIM den 26/7 istället. Hoppas hoppas!
Och lycka till alla ni som inväntar positiva test här i juli.
[quote=81220924][quote-nick]Elin11989 skrev 2021-07-01 01:41:33 följande:[/quote-nick][/quote]
Jag ser på båda testen med :D hoppas det blir starkare :)<3
Tror jag är på äl+7 idag (inte tagit något äl-test) och igår kände jag som ett stick i nedre delen av magen, alltså som en nål typ! Jag hoppas att det är något bra, funderar på att ta ett första test imorgon, är ju fortfarande tidigt så kan ju absolut visa negativt och i så fall kommer jag ta ett till på söndag när jag är på äl+10 det var då jag plussade med tidigare barn :D
Jag ska ta nytt test idag, 3 dagar till beräknad mens! Såhär såg det ut 5 dagar innan! Är nervös.
Här kommer bild på morgonens test :)
Jag är på ÄL+12 och BIM är på söndag