BIM JULI
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Ska vi följas åt?
Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.
Nu hoppas vi på ett plus!
Aeh men inte alls gravid, tog två nu, dom visar toknegativt :c aja, nu vet jag iaf!
Hmm jag tyckte man kunde se något men jag kanske såg i syne, är du säker på att det är negativt?
Hmm jag tyckte man kunde se något men jag kanske såg i syne, är du säker på att det är negativt?
Dyker in här ????
1/7 Hoppas2022, 37 år (fjärde försöket för 4:e barnet)
1/7 JonnaCamilla, 29 år (andra försöket, första barnet)
2/7 mandy93, 27år (1:a försöket)
2/7 Längtar efter dig (4e försöket, 1 MF)
4/7 Elin11989 31 år (3e försöket 3:e barnet)
4/7 DrLavernius, 27år (3e försöket, första barnet)
4/7 Fialotta8, 29 år (1a försöket, tredje barnet)
5/7 Mamma8212 (2a försöket, 3 barn)
5/7 mangelica92 (2a försöket på barn nr 6)
6/7 Anonym (bebisdrömmar) (3e försöket, 1 barn, 1 ängel)
6/7 Hallonglass91, 30 år (4e försöket första barnet, 1 MA)
8/7 Jolly74, 47 år (1:a sedan MA för 3:e barnet, 1 MA)
9/7 Bopbopipop, 26 år (1:a försöket, 2:a barnet)
10/7 Viola94, 27 år (2a försöket, 1a barnet)
11/7 PrettyMoon, 30 år (Andra försöket, första barnet)
11/7 Rårakan, 36 år (2a försöket efter mf, tredje barnet)
13/7 Majole, 28 år ( 1 försöket, fjärde barnet)
14/7 muffins88, 33 år (tredje försöket, ett mf, andra barnet)
15/7 Fridahello, 25 år (andra försöker, första barnet)
30/7 johanna1992, 28 år (första försöker, första barnet)
Fast nu, ca 20 min efter jag tagit testet ser cb ut såhär? Är de spök? Nä men nu e jag trött på detta haha...
Längtar mig sjuk efter en graviditet BIM en vecka bort nu!
Men är supermysigt att läsa allas uppdateringar här, känns som att man inte är lika ensam
Tack fina ni för alla grattis! <3 :) detta var första månaden jag provade både med rosenrot, apiforce och b-max samtidigt och första månaden jag tempade och körde med digitala stickor, verkligen gått all-in, iofs har jag inte försökt så länge så det är svårt att veta vad som hjälpte eller om det skulle blivit något oavsett men det är iaf första gången jag plussar innan BIM, tidigare har de varit flera dagar efter. Nu hoppas jag bara att det går vägen detta! Jag är också glad att jag hunnit bli full vaccinerad då jag blev otroligt dålig när jag hade covid förra våren
Håller alla mina tummar för fler plus i denna tråd och kommer fortsätta följa er! :) <3
Fast nu, ca 20 min efter jag tagit testet ser cb ut såhär? Är de spök? Nä men nu e jag trött på detta haha...
Såg det bättre i mobilen skumt nog men va irriterande när testen håller på såhär!
Kan de inte bara hålla sig inom testtiden och sen inte tillkomma med fler streck efter det och göra oss förvirrade. Men jag håller tummarna! :)
Såg det bättre i mobilen skumt nog men va irriterande när testen håller på såhär!
Kan de inte bara hålla sig inom testtiden och sen inte tillkomma med fler streck efter det och göra oss förvirrade. Men jag håller tummarna! :)
Längtar mig sjuk efter en graviditet BIM en vecka bort nu!
Men är supermysigt att läsa allas uppdateringar här, känns som att man inte är lika ensam