BIM JULI
Hej testade RFSU ägglossningstest idag och strecken kom direkt, de ser lovande ut :) eller vad tror ni?
Hej testade RFSU ägglossningstest idag och strecken kom direkt, de ser lovande ut :) eller vad tror ni?
Hej tänkte på det med spökstreck jag har BIM 4/7 men såhär såg mitt nytagna test ut och det kan ju inte vara annat än ett spökstreck tänker jag :) då det omöjligen redan skulle visa men skumt ändå
Vad är det för märke på testet?
Tänker om det är något visst med just dom testen, ifall du och Hoppas2022 använder samma märke?
Du kan inte haft äl tidigare? Syns ju ganska tydligt där :) Men ja även på mig är det för tidigt, ägget fäster normalt runt dag 7 och testa tidigt testerna kan visa positivt från fem dagar innan mens. Så mest sannolikt är det spökstreck. Men sen finns alltid det i bakhuvudet att ägget faktiskt kan fästa på dag tre och då växer hoppet :)
Vet inte vad som hände med min telefon men blev många meddelande:D
BIM på söndag och såhär ser det ut ikväll
Såhär såg dagens ena test ut medans andra såg negativt ut, så konstigt men det blir väll till att köpa flera test :)
Aeh men inte alls gravid, tog två nu, dom visar toknegativt :c aja, nu vet jag iaf!
Morgonens test tolkar jag som solklart negativt, BIM måndag. Hade lite molvärk när jag vaknade och smått illamående men det verkar inte som det tagit sig iallafall:) ska kanske prova annat än RFSU test oxå
Har exakt samma symptom som dig och lite torr i munnen, men mitt test var också helt negativt! :( Hoppas det bara är för tidigt för oss.
Bara jag som ser ett streck på testet? Kan ju va en skugga också men
Kunde i vanlig ordning inte låta bli att testa en gång till idag
Ser något på dessa också! Framförallt nedersta bilden :) håller tummarna!
Jag kan se på dessa :) <3
Uppdatering denna gången cb testa tidigt :) går detta lita på tro?
Hej jag fick ett plus med cb early 2 juli och man blev så glad men det va antagligen spökstreck då jag fick mens 5 juli.
Nytt BIM på lördag och då det hänt endel tråkigheter hemma i helgen så ville jag igår försäkra mig om att jag inte va gravid (fattade innan) men cb digital visade igår gravid 1-2. Ibland händer allt samtidigt känns det som tyvärr men ville visa mitt cb early som va spök.
Förstår inte. Var det en nidblödning du hade kanske? Kan väl inte ha varit mens
Allt löser sig!:) grattis till graviditeten!:)