Inlägg från: Anonym (Längtan2022) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan2022)

BIM JULI

Hej testade RFSU ägglossningstest idag och strecken kom direkt, de ser lovande ut :) eller vad tror ni?

• Anonym (Längtan2022)

Hej tänkte på det med spökstreck jag har BIM 4/7 men såhär såg mitt nytagna test ut och det kan ju inte vara annat än ett spökstreck tänker jag :) då det omöjligen redan skulle visa men skumt ändå

• Anonym (Längtan2022)
    Anonym (Bebisdrömmar) skrev 2021-06-24 22:35:58 följande:

Vad är det för märke på testet? 

Tänker om det är något visst med just dom testen, ifall du och Hoppas2022 använder samma märke?

Det är RFSU test och det kom direkt men långt kvar till BIM så måste vara spökstreck
  • Anonym (Längtan2022)
    Hoppas2022 skrev 2021-06-24 22:46:01 följande:

Du kan inte haft äl tidigare? Syns ju ganska tydligt där :) Men ja även på mig är det för tidigt, ägget fäster normalt runt dag 7 och testa tidigt testerna kan visa positivt från fem dagar innan mens. Så mest sannolikt är det spökstreck. Men sen finns alltid det i bakhuvudet att ägget faktiskt kan fästa på dag tre och då växer hoppet :)

Oj ingen aning men fick ju ett äl test som visade positivt 17/6 så känns ovisst men visst synd det tydligt men bleknat lite när det torkat men man blir ju helt klart fundersam, har lite mensvärk till och från. Men som sagt så ser det ju positivt ut på något sätt:) men jag har inga förhoppningar ;)
  • Anonym (Längtan2022)

Vet inte vad som hände med min telefon men blev många meddelande:D

• Anonym (Längtan2022)

BIM på söndag och såhär ser det ut ikväll

• Anonym (Längtan2022)

Såhär såg dagens ena test ut medans andra såg negativt ut, så konstigt men det blir väll till att köpa flera test :)

• Anonym (Längtan2022)
    Attansbananattack skrev 2021-07-01 14:53:10 följande:

Aeh men inte alls gravid, tog två nu, dom visar toknegativt :c aja, nu vet jag iaf!

Hmm jag tyckte man kunde se något men jag kanske såg i syne, är du säker på att det är negativt?
  • Anonym (Längtan2022)

Morgonens test tolkar jag som solklart negativt, BIM måndag. Hade lite molvärk när jag vaknade och smått illamående men det verkar inte som det tagit sig iallafall:) ska kanske prova annat än RFSU test oxå

• Anonym (Längtan2022)
    Hallonglass91 skrev 2021-07-02 09:16:10 följande:

Har exakt samma symptom som dig och lite torr i munnen, men mitt test var också helt negativt! :( Hoppas det bara är för tidigt för oss.

Torr i munnen är jag oxå sedan några dagar, kan ju vara för tidigt att testa men blir att kännas som att man borde se något på testet, ibland känns det som man inbillar att något syns men detta måste varit så blankt det kan bli tyvärr. Hoppas du får ett plus snart när har du BIM?
  • Anonym (Längtan2022)
    Bopbopipop skrev 2021-07-02 10:04:01 följande:

Bara jag som ser ett streck på testet? Kan ju va en skugga också men

Tycker själv att jag ser det oxå nu när jag kollar på bilden, kanske bara är för tidigt att testa helt enkelt men kanske kan vara spökstreck oxå men bilden är tagen ca 5 min efter att jag tog testet.
  • Anonym (Längtan2022)

Kunde i vanlig ordning inte låta bli att testa en gång till idag

• Anonym (Längtan2022)
    Bopbopipop skrev 2021-07-02 14:25:20 följande:

Ser något på dessa också! Framförallt nedersta bilden :) håller tummarna!

Jaaa visst är det något som syns på testen :) det är ju inte BIM på några dagar så vi får väll se
  • Anonym (Längtan2022)
    mangelica skrev 2021-07-02 16:43:00 följande:

Jag kan se på dessa :) <3

Oj vad kul då kanske de inte är kört iallafall <3
  • Anonym (Längtan2022)

Uppdatering denna gången cb testa tidigt :) går detta lita på tro?

• Anonym (Längtan2022)

Hej jag fick ett plus med cb early 2 juli och man blev så glad men det va antagligen spökstreck då jag fick mens 5 juli.

Nytt BIM på lördag och då det hänt endel tråkigheter hemma i helgen så ville jag igår försäkra mig om att jag inte va gravid (fattade innan) men cb digital visade igår gravid 1-2. Ibland händer allt samtidigt känns det som tyvärr men ville visa mitt cb early som va spök.

• Anonym (Längtan2022)
    Anonym (JG) skrev 2021-07-27 17:28:16 följande:

Förstår inte. Var det en nidblödning du hade kanske? Kan väl inte ha varit mens

Det va en mens jag hade på 4 dagar med nytt BIM på lördag men fick igår gravid 1-2 på digitalt så det testet jag la upp bild på är ett spökstreck som jag fick i början av juli
  • Anonym (Längtan2022)
    Gabriella33 skrev 2021-07-27 17:30:08 följande:

Allt löser sig!:) grattis till graviditeten!:)

Jo det brukar göra det tillslut, va ganska allvarligt tyvärr men det ger väll sig kanske. TACK :)
Svar på tråden BIM JULI