• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • mangelica
    Anonym (Längtan2022) skrev 2021-06-30 21:10:45 följande:

BIM på söndag och såhär ser det ut ikväll

Jag kan ana något där :) vad spännande :)<3 ser du något på mitt från imorse? :)
  • Hallonglass91

[quote=81219819][quote-nick]Emmissss skrev 2021-06-30 16:56:44 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh, grattis! Skönt att det kan gå lite fort för vissa, ger hopp att det kan gå! :)

• Hallonglass91
    Anonym (Hallå) skrev 2021-06-30 19:09:54 följande:

Ingen som vill spekulera? ????

Dessa är tagna med em-pink

Har ett från 5 dagar innan bim med men morgon-pink och svagt.

Rfsu och digitalt negativt igår bim-5. Fler som fått spök på apotek hjärtat?

Jag ser också att svagt streck på det första :)
  • muffins88
    Emmissss skrev 2021-06-30 16:55:59 följande:

[img=undefined]

Plötsligt händer det. Första månaden vi sa blir det så blir det. 4 gånger låg vi, 2 precis innan & efter mens. Sist tog det 8 månader. Är i chock och vågar inte tro på det! Vaccinet avbokades 20 min innan tid ;)

Ååh stort stort grattis!! :D
  • Elin11989

Imorse visade testet en svag skugga på ÄL+11, nu ikväll eller natt rättare sagt tog jag två nya test och på båda syns ett svagt streck, svårt att få på bild men båda strecken kom inom 5 min och syns utan att vända och vrida. Vågar man tro att det är ett plus på riktigt?
  • DrLavernius

Tog ett tidigt test imorse (BIM -3) eftersom vi åker iväg idag och inte kommer hem förrän på tisdag. Helt blankt, så nu testar jag inte mer förrän mensen är sen.

• Hallonglass91

[quote=81220924][quote-nick]Elin11989 skrev 2021-07-01 01:41:33 följande:[/quote-nick][/quote]

Wow, jag ser! :) Ja, känns osannolikt att två tester visar positivt men eftersom det hänt andra och det sen varit negativt så jag skulle ändå testa igen så det blir lite starkare och tydligare. Säger ändå grattis och ser fram emot nästa test!! :)

• Hallonglass91
    DrLavernius skrev 2021-07-01 07:06:41 följande:

Tog ett tidigt test imorse (BIM -3) eftersom vi åker iväg idag och inte kommer hem förrän på tisdag. Helt blankt, så nu testar jag inte mer förrän mensen är sen.

Synd! Kan du inte ta med ett test då?

Hoppas mensen uteblir och ha det så härligt på er resa.
Svar på tråden BIM JULI