• Anonym (Ledsen)

Han har gjort annan tjej med barn

Varning för lång text.

Bakgrund: Vi är ett jämnårigt par som varit tillsammans i 12 år. Vi är 37 år gamla. Bor bra, god ekonomi, bra fritid. Vi är gifta och planerar barn.

För tre år sedan hände det värsta som kunde hända. Han träffade en annan tjej bakom min rygg. Han påstod att det var en slump. Han hade svår ångest pga detta. Han ångrade sig jättemycket och kämpade för oss. Jag tog tillbaka honom.

Ett år efter detta märker jag att han inte brutit kontakten med henne utan till och med varit bortrest med henne och även hittat på saker med hennes barn!!! Han har varit den som hört av sig mycket till henne.

Vi separerar. Dum som jag är tar jag honom tillbaka igen. Det är jättebra mellan oss ett tag. Efter ett tag kommer förtroendet tillbaka, vi börjar diskutera att flytta till större och skaffa barn.

Nu har det visat sig att han har gjort henne med barn!!! Och försökt att få henne att göra abort, vilket hon inte velat. Han har erkänt detta för mig och säger att hon är galen och inte vill kommunicera med honom kring detta. Han har sagt han inte ska vara delaktig. Jag har levt som i ett vacuum. Inatt läste jag hans telefon (vet hur dumt det är - hatar sådant egentligen). Då har han liksom ringt henne jättemycket och de har sagt att de älskar varandra och att han vill leva med henne och sådant... de har även detta flera gånger och haft sex, tyvärr framgår det with no doubt. Han har påstått att det bara varit sex men han har samtidigt kontaktat henne flera gånger per dag och även på kvällstid när han varit och tränat och de skickar massa sms varje dag. Vad vill han med den här kvinnan? Hur ska jag hantera detta? Det känns som för mycket att ta in. Känns som att jag inte orkar hoppas längre, kan knappt andas...

• Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn
  • Plupp73
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 17:55:19 följande:

Jag vill inte tänka på det... det var någonting jag fick läsa mig till själv. Han pratar inte om barnet med henne utan bara om deras relation. De har träffats i tre år och verkar som att de aldrig brutit kontakten vilket sårar mig mest. Hon har också träffat hans nära vänner och hans föräldrar. Vilket gör det ännu mer sjukt för mig. Har svårt att tro att han skulle säga såna saker om mig.

Ja där har du skälet till att föräldrarna betett sig konstigt, och till varför du inte träffat vännerna det sista...
  • Anonym (Ledsen)
    molly50 skrev 2021-03-30 18:07:04 följande:

Berättade du för henne vad din kille sagt om henne?

Jaa jag gjorde det. Hon förklarade att han var den som var galen och skrek på henne i detta angående graviditeten att hon vägrade abort varför hon gjorde slut och han blev då ännu argare. Hon förklarade också att det borde jag veta med tanke på att han ibland kan bli mycket upprörd och inte veta vad han ska ta sig till. Det där gör mig förvånad för har Aldrig sett den sidan av honom.

Han hade blivit lugn när de blivit tillsammans igen. Hon sa bara till honom att han får göra som han vill.
  • Anonym (Ledsen)
    Plupp73 skrev 2021-03-30 18:25:39 följande:

Ja där har du skälet till att föräldrarna betett sig konstigt, och till varför du inte träffat vännerna det sista...

Jag antar det... ingen har sagt någonting..
  • Anonym (Ledsen)
    molly50 skrev 2021-03-30 18:23:54 följande:

Ja,hon borde ha backat. Om hon visste om dig så är hon inte helt oskyldig hon heller.

Att man är förälskad gör det inte mer rätt att ligga med någon annans partner.

Men,i slutänden så är det han som bär det största ansvaret.

Han är den som borde ha backat.

Och han verkar ju vara den som har triggat henne om någon.

Det är han som är gift med dig. Det är honom du ska lägga skulden på.

Jag vet att det är svårt. Du har känslor för honom.

Men nu har du ju fått se hans rätta sidor.

Hade han brytt sig det minsta om dig så hade han inte varit otrogen från första början. Och än mindre fortsatt med det i 3 års tid!

Det kan ju tänkas att det inte kommer att hålla mellan dem.

Men kommer han då krypandes tillbaka till dig så ta honom inte tillbaka.

Du förtjänar så mycket bättre!

Har du någon i din närhet som u kan prata med? En vän eller släkting?

Det kan du behöva nu.

Styrlekramar! <3

Tack <3 <3 ja det har jag. Ska prata med hans mamma ikväll också ..
  • Anonym (oooo)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 18:38:04 följande:
    Jaa jag gjorde det. Hon förklarade att han var den som var galen och skrek på henne i detta angående graviditeten att hon vägrade abort varför hon gjorde slut och han blev då ännu argare. Hon förklarade också att det borde jag veta med tanke på att han ibland kan bli mycket upprörd och inte veta vad han ska ta sig till. Det där gör mig förvånad för har Aldrig sett den sidan av honom.

Han hade blivit lugn när de blivit tillsammans igen. Hon sa bara till honom att han får göra som han vill.
    Om hon har alla hästar hemma så vill hon inte vara ihop med honom sen. Kan tänka att hon tror det inför att barnet ska födas men eftersom deras relation bygger på otroget och en massa turbulens så ska det nog mycket till för att de ska hålla ihop. 
    Därmed inte sagt att DU ska hoppas på honom, han är inte värd vare sig dig eller henne
  • Plupp73

Han blir galen av desperation därför att han är kär i henne och inte kan tänka sig att vara utan henne. När hon ställer ultimatum så blir han desperat, och anpassar sig sedan.

När du ställer ultimatum så släpper han taget.

Du inser skillnaden.

Jag har själv älskat någon så mycket att välja avstånd blev en fysisk smärta, och jag gjorde vad som helst för närhet och att ha kvar relationen.

Det viktigaste för dig är att inse att du aldrig kommer att bli lycklig med honom, och att du skall gå vidare. Måste vara skitsvårt efter alla era är. Men nödvändigt.

Förstör inte ditt eget liv!
  • Plupp73

Han blir galen av desperation därför att han är kär i henne och inte kan tänka sig att vara utan henne. När hon ställer ultimatum så blir han desperat, och anpassar sig sedan.

Du inser skillnaden.

Jag har själv älskat någon så mycket att välja avstånd blev en fysisk smärta, och jag gjorde vad som helst för närhet och att ha kvar relationen.

Det viktigaste för dig är att inse att du aldrig kommer att bli lycklig med honom, och att du skall gå vidare. Måste vara skitsvårt efter alla era är. Men nödvändigt.

• Plupp73

Du inser skillnaden.

• Anonym (blä)

Men för h-vete!

vad är det för fel på TS och den andra kvinnan?!?! Vad håller ni på med? Hur kan ni vilja ha den där äckliga mannen, resten av oss skulle inte vilja ta i honom med tång ens en gång, säger det inte er någonting??

men fine, bra att ni låter er utnyttjas så han inte drabbar andra, eller ven vet ni är knappast de enda kvinnor han utnyttjar, men ja jag tänker inte tycka synd om någon som frivilligt låter sig utnyttjas

• molly50

Och ändå vill hon ha honom?
    Det säger väl en del om henne också.
    Du ska bara vara glad för att vara av med aset.
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn