Inlägg från: Plupp73 |Visa alla inlägg
  • Plupp73

Han har gjort annan tjej med barn

Jag tror att man bara kan vara riktigt om man älskar och blir sviken och avvisad. Jag tror att han älskar den andra kvinnan, och det bevisas av att han inte säger att han älskar dig längre, men säger det till henne.

Det som också pekar ditåt är hans föräldrars undvikande attityd, att du inte träffat hans vänner.

Han engagerar sig djupt i henne och barnet, och vill spendera en helg där, trots att han säger sig inte vilja ha dem.

Hans ord pekar åt ett håll, men alla hans handlingar åt ett annat. Hade han älskar dig så hade det varit självklart att inte ljuga osv.

Fly fältet.

• Plupp73
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 18:52:51 följande:

Har inte godkänt det eller sagt ja... blir sårad över att han bara frågar det. Det känns också som att det inte behöver ta en hel helg att fixa upp några grejer för barnet. Men han menar att han inte orkar köra 60 mil på två dagar utan hellre 30 mil genom att sova där fredag-söndag.

Men kom igen. Han säger att hon behöver mycket stöd just nu, han vill vara där en hel helg....och är alltså inte med dig på hela helgen.

Han börjar satsa på henne och barnet helt enkelt. Du behöver minst lika mycket stöd som hon i det här läget, men det bortser han ifrån...
  • Plupp73
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 16:21:42 följande:

Tack för alla svar, allt stöttande från er sida. Jag har faktiskt pratat med henne nu idag i telefon. Är sjukskriven den här veckan.. Jag bad henne att inte berätta för min kille att vi pratat då han blev helt vansinnig sist jag tog kontakt med henne. Hon sa att hon inte ska säga någonting till honom men att jag inte bör bry mig om hans behov. Jag ifrågasatte hur hon kunnat bete sig såhär mot mig och hon bad igen om förlåtelse men hade ingen bra förklaring att ge mer än att hon varit förälskad och haft svårt att sätta gränser för dem. Hon sa att graviditeten var oplanerad och att hon varit mycket förvirrad i detta. Enligt henne har han aldrig gjort slut med henne eller någonting utan har alltid hört av sig till henne. Tydligen var hon i en relation med barnens pappa där han pushat henne att lämna. Min kille och hon har tydligen rest tillsammans. Till mig har han sagt han varit på föräldrarnas landställe. Där har de också tydligen varit tillsammans. Han har velat träffa hennes föräldrar och syskon osv. Hon har aldrig fått intrycket att han lekt med henne. Hon mår jättedåligt gentemot mig och sitt ex och säger att jag och han förtjänar bättre. Hon har varit tveksam till att leva med min kille. Men Han har tydligen diskuterat förlovning med henne och sagt han vill flytta ihop så snart som möjligt!!! Och tydligen är det bara fyra månader kvar på graviditeten. Han ska vara hos henne några dagar. Hon sa hon tycker jag ska gå vidare och träffa någon annan.

Hon gav dig trots allt raka och överraskande kloka svar. Det är inte säkert att han såg hålen i er relation innan han träffade henne. Och ibland blir man hemmablind...

Att man blir riktigt kär kan ju hända, och ibland behöver man nog bryta upp det man har. Men det som.är oförlåtligt är att han ljugit och gjort saker bakom ryggen på dig i alla år. Där du hade kunnat bli fri för länge sedan. Han har velat ha henne, och du har varit hans backup-plan. Därför har han inte brutit.

Nu hade han bestämt dig för henne, och lämnamdet hade skett inom kort oavsett om du tagit upp ämnet.

Du behöver skicka såren och gå vidare, bilda familj. Låt inte ett år till gå till spillo....

Och ärligt talat kan han inte ha varit en särskilt närvarande sambo...
  • Plupp73
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-29 17:55:19 följande:

Jag vill inte tänka på det... det var någonting jag fick läsa mig till själv. Han pratar inte om barnet med henne utan bara om deras relation. De har träffats i tre år och verkar som att de aldrig brutit kontakten vilket sårar mig mest. Hon har också träffat hans nära vänner och hans föräldrar. Vilket gör det ännu mer sjukt för mig. Har svårt att tro att han skulle säga såna saker om mig.

Ja där har du skälet till att föräldrarna betett sig konstigt, och till varför du inte träffat vännerna det sista...
  • Plupp73
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-03-30 18:38:04 följande:

Jaa jag gjorde det. Hon förklarade att han var den som var galen och skrek på henne i detta angående graviditeten att hon vägrade abort varför hon gjorde slut och han blev då ännu argare. Hon förklarade också att det borde jag veta med tanke på att han ibland kan bli mycket upprörd och inte veta vad han ska ta sig till. Det där gör mig förvånad för har Aldrig sett den sidan av honom.

Han hade blivit lugn när de blivit tillsammans igen. Hon sa bara till honom att han får göra som han vill.

Han blir galen av desperation därför att han är kär i henne och inte kan tänka sig att vara utan henne. När hon ställer ultimatum så blir han desperat, och anpassar sig sedan.

När du ställer ultimatum så släpper han taget.

Du inser skillnaden.

Jag har själv älskat någon så mycket att välja avstånd blev en fysisk smärta, och jag gjorde vad som helst för närhet och att ha kvar relationen.

Det viktigaste för dig är att inse att du aldrig kommer att bli lycklig med honom, och att du skall gå vidare. Måste vara skitsvårt efter alla era är. Men nödvändigt.

Förstör inte ditt eget liv!
  • Plupp73

Jaa jag gjorde det. Hon förklarade att han var den som var galen och skrek på henne i detta angående graviditeten att hon vägrade abort varför hon gjorde slut och han blev då ännu argare. Hon förklarade också att det borde jag veta med tanke på att han ibland kan bli mycket upprörd och inte veta vad han ska ta sig till. Det där gör mig förvånad för har Aldrig sett den sidan av honom.

Han hade blivit lugn när de blivit tillsammans igen. Hon sa bara till honom att han får göra som han vill.

Han blir galen av desperation därför att han är kär i henne och inte kan tänka sig att vara utan henne. När hon ställer ultimatum så blir han desperat, och anpassar sig sedan.

Du inser skillnaden.

Jag har själv älskat någon så mycket att välja avstånd blev en fysisk smärta, och jag gjorde vad som helst för närhet och att ha kvar relationen.

Det viktigaste för dig är att inse att du aldrig kommer att bli lycklig med honom, och att du skall gå vidare. Måste vara skitsvårt efter alla era är. Men nödvändigt.

• Plupp73

Du inser skillnaden.

Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn