• Anonym (Ledsen)

Han har gjort annan tjej med barn

Varning för lång text.

Bakgrund: Vi är ett jämnårigt par som varit tillsammans i 12 år. Vi är 37 år gamla. Bor bra, god ekonomi, bra fritid. Vi är gifta och planerar barn.

För tre år sedan hände det värsta som kunde hända. Han träffade en annan tjej bakom min rygg. Han påstod att det var en slump. Han hade svår ångest pga detta. Han ångrade sig jättemycket och kämpade för oss. Jag tog tillbaka honom.

Ett år efter detta märker jag att han inte brutit kontakten med henne utan till och med varit bortrest med henne och även hittat på saker med hennes barn!!! Han har varit den som hört av sig mycket till henne.

Vi separerar. Dum som jag är tar jag honom tillbaka igen. Det är jättebra mellan oss ett tag. Efter ett tag kommer förtroendet tillbaka, vi börjar diskutera att flytta till större och skaffa barn.

Nu har det visat sig att han har gjort henne med barn!!! Och försökt att få henne att göra abort, vilket hon inte velat. Han har erkänt detta för mig och säger att hon är galen och inte vill kommunicera med honom kring detta. Han har sagt han inte ska vara delaktig. Jag har levt som i ett vacuum. Inatt läste jag hans telefon (vet hur dumt det är - hatar sådant egentligen). Då har han liksom ringt henne jättemycket och de har sagt att de älskar varandra och att han vill leva med henne och sådant... de har även detta flera gånger och haft sex, tyvärr framgår det with no doubt. Han har påstått att det bara varit sex men han har samtidigt kontaktat henne flera gånger per dag och även på kvällstid när han varit och tränat och de skickar massa sms varje dag. Vad vill han med den här kvinnan? Hur ska jag hantera detta? Det känns som för mycket att ta in. Känns som att jag inte orkar hoppas längre, kan knappt andas...

• Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn
  • Anonym (jaha)
    molly50 skrev 2021-04-05 19:26:40 följande:
    Ja,det vet jag. Men jag trodde nog att det främst gäller när man har barn. Vilket TS och hennes man inte har.
    Men då hade jag fel där. 

Jag håller med om att TS behöver jobba med sig själv så att hon blir stark nog att stå emot honom om han skulle komma tillbaka igen med svansen mellan benen.
    Eller så att hon inte råkar ut för samma sak igen,med någon annan.
    Och TS hade väl bokat tid med en samtalsterapeut också.
    Nope du hade nog rätt där Flört
  • molly50
    Anonym (jaha) skrev 2021-04-06 13:55:45 följande:
    Nope du hade nog rätt där Flört
    Ja,jag såg det sen. 
  • Anonym (li)

Hur går det ts?
    Vi tänker på dig

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (li) skrev 2021-04-18 00:14:16 följande:

Hur går det ts?

Vi tänker på dig

Tack snälla ni! Såg dem häromdagen. De har flyttat ihop. Jag undvek dem. Jag har skaffat en hund och har fått värdering på bostaden. Det är den enda vi pratat om. Ska flytta så fort jag hittar någonting jag vill ha, har kollat runt lite...
  • molly50
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-20 09:55:08 följande:
    Tack snälla ni! Såg dem häromdagen. De har flyttat ihop. Jag undvek dem. Jag har skaffat en hund och har fått värdering på bostaden. Det är den enda vi pratat om. Ska flytta så fort jag hittar någonting jag vill ha, har kollat runt lite...
    Skönt att höra att du ändå håller dig över ytan,s.a.s. Du är stark!
    Bra att du skaffat dig en hund också. Det är alltid ett bra sällskap och en bra tröst.
    Har han hämtat sina saker?
  • Gameofthrones
    Åh, vad roligt med en hund! =) Mysfaktor Number 1,

Du är stark,

Kram till dig
  • Gameofthrones
    Åh, vad roligt med en hund! =) Mysfaktor Number 1,

Du är stark,

Kram till dig
  • Anonym (Ledsen)

tack fina ni <3 hunden får mig att må brax

Känns superkonstigt allting men måste acceptera att allt är som det är.

• molly50
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-21 08:40:36 följande:

Det förstår jag. De brukar ha den förmågan. 

Det kommer att bli bra. Och du kommer också att träffa någon som kommer att älska dig och sätta dig i första rummet.
    Det vågar jag lova.

Kramar!
  • Gameofthrones
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-04-21 08:40:36 följande:

Vet du en sak? Din tid kommer så småningom. Tror du på karma? Så deras tid kommer där med.

Nu har du fått en godhet - en hund <3

Du förtjänar det och all positivitet och god karma kommer mer, jag tror på den inställningen.

Du är på rätt väg.
  • Anonym (anonym)

Finns inget att göra än att lämna honom tyvärr, du ödslar tid på någon som uppenbart inte älskar dig (hårda ord, men du behöver höra det!). Jag LOVAR att du kommer bli lyckligare utan honom i längden, även om det inte känns så just här och nu. LÄMNA. NU. 

• molly50
    Anonym (anonym) skrev 2021-09-08 11:12:42 följande:

Finns inget att göra än att lämna honom tyvärr, du ödslar tid på någon som uppenbart inte älskar dig (hårda ord, men du behöver höra det!). Jag LOVAR att du kommer bli lyckligare utan honom i längden, även om det inte känns så just här och nu. LÄMNA. NU. 

Du kanske skulle läsa TS senaste inlägg?
Svar på tråden Han har gjort annan tjej med barn