• Anonym (Ja eller nej?)

Ska ni vaccinera er mot corona?

Ska ni vaccinera er mot corona? Om inte varför?

• Svar på tråden Ska ni vaccinera er mot corona?
  • Anonym (hmmm)
    Anonym (PEZ) skrev 2021-01-02 20:18:26 följande:
    Har du tagit vaccin mot influensa?
    Att jämföra influensa med corona är lite som att jämföra en vårta med en tumör, lite obegåvat alltså
  • Anonym (No No)
    Anonym (Yes) skrev 2021-01-02 20:34:28 följande:

Sluta sprid desinformation!

När du påstår något så ska du också kunna visa en trovärdig källa. I det här fallet gör du egna antaganden och framför det som fakta.

Sluta förminska allvaret med Covid! Det är tröttsamt att antivaccers som dig tillåts skriva desinformation.

Exakt vad har jag ljugit om? I Sverige har 25 personer under 50 år avlidit på 1 år. De flesta av dessa hade underliggande sjukdomar. 90% av alla som dött är 70+ Som sagt 800 döda av 10 miljoner. De flesta hade dött ändå. Så vad är det exakt som är så farligt?
  • Anonym (PEZ)
    Anonym (hmmm) skrev 2021-01-02 20:34:59 följande:
    Att jämföra influensa med corona är lite som att jämföra en vårta med en tumör, lite obegåvat alltså
    Jag frågade om hen/han/hon har tagit vaccin mot influensa.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (No No) skrev 2021-01-02 20:49:14 följande:

Exakt vad har jag ljugit om? I Sverige har 25 personer under 50 år avlidit på 1 år. De flesta av dessa hade underliggande sjukdomar. 90% av alla som dött är 70+ Som sagt 800 döda av 10 miljoner. De flesta hade dött ändå. Så vad är det exakt som är så farligt?

Lite mer än 8000 döda bara i Sverige, inte 800! Dessutom får du ge en tillförlitlig källa till dina påståenden!
  • Anonym
    Anonym (No No) skrev 2021-01-02 20:49:14 följande:
    Du ljuger om antalet döda, du uppger 10% av det verkliga antalet.
  • Anonym (No No)
    Anonym skrev 2021-01-02 20:53:25 följande:

Du ljuger om antalet döda, du uppger 10% av det verkliga antalet.

Jaha så socialstyrelsen ljuger på sin hemsida då eller?
  • Anonym (Vårblomma)
    Anonym (No No) skrev 2021-01-02 18:49:22 följande:
    800 människor har dött på 1 år av/med covid-19. 800 stycken och vi är 10 miljoner invånare. Det är en extremt liten del som dött, några promille. Dessutom vet vi inte hur många av dessa personer som hade dött ändå av svåra sjukdomar och ålderdom. Ska hela Sverige vaccinera sig för att några promille har dött. Det är inte rimligt.
    Är du inte nykter?

Vi har över 8000 döda och det kommer att bli 4000 till minst innan vaccinationen är rimligt avklarad.

Du har heller inte bemött den för dig tydligen helt nya informationen att flera tusen kommer att ha kvarvarande men och kanske aldrig blir helt friska igen.
  • Anonym (No No)
    Anonym (Vårblomma) skrev 2021-01-02 21:00:05 följande:

Är du inte nykter?

Vi har över 8000 döda och det kommer att bli 4000 till minst innan vaccinationen är rimligt avklarad.

Du har heller inte bemött den för dig tydligen helt nya informationen att flera tusen kommer att ha kvarvarande men och kanske aldrig blir helt friska igen.

Jag missade en nolla. Är fullt medveten om att det är 8000 döda. Det är ju ren lögn att det är flera tusen som aldrig kommer bli friska igen. Läste du det i vaccintillverkarnas propaganda katalog eller?
  • Anonym (Vårblomma)
    Anonym (No No) skrev 2021-01-02 21:02:25 följande:
    Jag missade en nolla. Är fullt medveten om att det är 8000 döda. Det är ju ren lögn att det är flera tusen som aldrig kommer bli friska igen. Läste du det i vaccintillverkarnas propaganda katalog eller?
    Nej, det framgår om man följer rapporteringen i flera andra länder där de har väsentligt bättre uppföljning av long-covidpatienter än vi har här.

Om du inte tänker läsa mina länkar ovan om organskador hos unga tidigare helt friska personer och annat så är det inte ens lönt att ha ett utbyte med dig, då du verkar fast besluten att förbli faktaresistent.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (No No) skrev 2021-01-02 21:02:25 följande:

Eller hur. Snygg efterhandskonstruktion!

Nu får du ge en källa till dina påståenden eller sluta sprida desinformation tack!
Svar på tråden Ska ni vaccinera er mot corona?