Tom Araya skrev 2024-11-23 01:38:16 följande:
Jag ställde en fråga och istället för att svara på den så upprepar du samma påståenden som du inte kan styrka och visa på hur olika medier skiljer sig... I rest my case!
Vi förstår att du inte har förmågan att se sakligheten och faktan i det du ger.
Det är ofta man får känslan av att du trillat ned i ett kaninhål, och mer och mer det senaste, speciellt dina Ukraina-tråd inlägg har berättat något stämmer inte.
Men när någon som dessa gör många av dom, sitter och tigger pengar det första dom gör.och inte ovanligtvis om och om igen.
Så ska du ställa dig frågan varför, steg två, så ska du se om sakligheten och fakta stämmer och detta gör du inte genom titta på såna skräpvideos.
Men jag får aldrig känslan av att du vill bry dig om fakta fullt ut, och pga du har en agenda känns det som, och speciellt hur du attackerar vindkraft främst och sätter kärnkraft som det är guds gåva till jorden och i en situation där alla energi är välkommen.
Så är det väldigt väldigt konstigt, och varför vill du inte att folket ska få billigare el är enda frågan som uppstår där, för det är väldigt konstigt, för vad skulle syftet vara med det och dyr el?
Är det för det ses som ett hot för kärnkraften?
Som komiskt nog ska lägga ha en garantis summa lagd på den elen direkt, du vet det som var ett så hemskt problem med vindkraften och som du vet är utfasad nu.
Och det går att gå och tugga tuggummi samtidigt, så det går även bygga kärnkraft.
Dock är mitt råd att du slutar att vara på media som ger konspirationer, för komiskt nog kommer du hit sen och försöker försvar konspirationerna och vägrar släppa dom även om du får fakta.
Du vet som den riktiga anledningen till man inte renoverade två reaktorer som du än idag inte förstått fast du fått fakta gång på gång och påstår saker om partier som inte ens var inblandade i delar.