• Anonym (Nyfiken man)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

• Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?
  • Anonym (Urk)

Har svårt att tänka mig nåt mer avtändande.

Skulle aldrig kunna ligga med honom igen.

• Anonym (Liv)

Om min man berättade att han fantiserar och önskar ha sex med en annan man så skulle jag verkligen göra allt för att inte döma eller se annorlunda på honom. Vill verkligen vara "openminded" när det gäller fantasier och inte mäta manlighet efter dom.

Men..."om du väl har förlorat din manlighet så kan du aldrig få den tillbaka"... jag tror tyvärr inte jag hade kunnat se på min man på samma sätt igen om jag visste att han närde sexuella drömmar om andra män. Trångsynt förmodligen men det skulle helt enkelt inte gå.

• Anonym (Fisken)

Jag skulle tyvärr tycka att det var fruktansvärt avtändande och inte vilja se en sån sak. Jag skulle inte se ner på honom för att han har en sån fantasi men det får stanna vid en fantasi. Vill han göra verklighet av det är förhållandet slut, precis som det hade varit om han haft sex med en annan kvinna. 

• Anonym (Man)

Oj vilka konstiga eller intressanta svar så långt.

Tror att om frågan varit ställt till oss män, och om man skulle vilja se sin fru slicka fitta så har nog svaren varit annorlunda mot detta ovan.

• KimLinnefeldt

Överraskande negativa svar. Trodde en hel del kvinnor tände på tanken, som att en man ofta drömmer om att se sin fru slickad av en annan kvinna.

• Anonym (Nyfiken man)

Jag blev också lite förvånad. Läste nämligen en undersökning där var tredje kvinna uppgav att hon blev upphetsad att titta på två män som har sex. Dock kanske det är annorlunda om ens egna man är inblandad

• MammAmma

Har ingen partner för närvarande, men om jag hade och han ville prova på att ha sex med en kille skulle jag vilja vara med och delta, alla har sex med varann, inte bara titta på.

• Anonym (Nej!)

Nej, jag skulle varken bli upphetsad av det oavsett om det gäller min man eller andra män. Tycker att det är avtändande.

• Martina1970

När, just det skulle inte tända mig alls.

Men att vara med två män, där alla är aktiva och som MammAnna säger, alla har sex med varandra, då är det på ett annat sätt, och väldigt upphetsande.

Ett jävla arsle är ett jävla arsle även om han har finbyxor på!
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?