Skulle du vilja se din man suga kuk?
Har ingen partner för närvarande, men om jag hade och han ville prova på att ha sex med en kille skulle jag vilja vara med och delta, alla har sex med varann, inte bara titta på.
Har ingen partner för närvarande, men om jag hade och han ville prova på att ha sex med en kille skulle jag vilja vara med och delta, alla har sex med varann, inte bara titta på.
Finns en del hämmade och dömmande kvinnor på det här forumet. Tycker fan synd om män i heterosexuella relationer efter att ha läst den här tråden...
Du är lika dömande själv.
Så länge man anser att endast ens eget sexliv är rätt och tillåtet , och alla andra ska kallas för olika nedsättande tillmälen spelar ingen roll vilka dessa preferenser är , man är trångsynt och dömande.
Jag är inte ett dugg hämmad eller dömande. Eller menar du att man är hämmad om man är monogam och inte vill se sin partner med någon annan? Jag är monogam och otrohet tolererar jag inte. Är min partner med en annan, oavsett om det är man eller kvinna är han otrogen och därmed är det slut. Jag skulle inte vara med någon annan jag heller. Vill jag det är det dags att göra slut.
Ja det är jättesynd om heterosexuella män för att dom inte får suga av varandra. Finns en anledning till att man ingår äktenskap med någon. Att tycka synd om män som inte få ha sexuellt umgänge med andra än sin fru är för mig rätt konstigt.
Den inställningen borde fler ha.
Tolerans och öppenhet skulle få fler förhållanden att hålla i längden. Just möjligheten att kunna prata om sina fantasier utan fördömanden bidrar till en fin intimitet inom förhållandet. Det innebär inte att man tolererar vilka handlingar som helst av sin partner - men man lyssnar och accepterar att fantasierna finns där. Och kanske man har större möjlighet att hitta gemensamma områden som kan vara intressanta att utveckla istället för att bromsa sin partner och kanske pressa hen att ljuga?