• Anonym (Nyfiken man)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

• Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?
  • Martina1970
    Martina1970 skrev 2020-11-20 10:06:02 följande:

När, just det skulle inte tända mig alls.

Men att vara med två män, där alla är aktiva och som MammAnna säger, alla har sex med varandra, då är det på ett annat sätt, och väldigt upphetsande.

Ska inledas med ett Nej...
    Ett jävla arsle är ett jävla arsle även om han har finbyxor på!
  • Anonym (.)

Jag skulle bli fruktansvärt besviken på maken om han berättade detta.
    Vi har diskuterat kring våra sexualiteter i oändligt antal timmar för att veta varandras önskningar och behov.
    Skulle han nu berätta att han har bisexuella önskningar skulle jag bli otroligt besviken eftersom det inte funnits med innan utan tvärtom. Det innebär med andra ord att han ljugit och DET är orsaken till besvikelsen. Lögnerna.

Annars tänder jag inte alls på bögporr utan tycker att det är direkt avtändande precis som lesbisk porr. Undersökningar hit och dit men vad var underlaget? Och trots allt, 67% tänder enligt samma undersökning INTE på bögporr vilket verkar motsvara de svar du får här ganska väl.
    7 stycken (med mig) har svarat på själva frågan varav 1 är positiv och 6 negativa och 3 tjafsar om svaren.
    Men det är alldeles för litet underlag för att kunna säga något med säkerhet.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Man) skrev 2020-11-20 05:23:04 följande:

Oj vilka konstiga eller intressanta svar så långt.

Tror att om frågan varit ställt till oss män, och om man skulle vilja se sin fru slicka fitta så har nog svaren varit annorlunda mot detta ovan.

Ja såklart svaren hade blivit annorlunda, ni män har ju alltid varit på den "nivån" lite sexuellt rubbade, så sexigt att se två kvinnor slicka varandras fittor. Kan inte annat än säga urk till det med.
  • Anonym (Rödluvan)

Tycker att det kan vara hett men inte om min man skulle göra det. Isåfall någon random...

• Anonym (Kalle)

Lite kul att se vilken oerhörd skillnad det är på män och kvinnors sexualitet.
    Svaren speglar också hur viktigt det är att leva upp till sin roll som man - annars är man snart ute ur leken. Det är betydligt enklare för kvinnor att kunna spela många olika roller och ändå bli godkända. Män är hårt granskade och får inte falla ur ramarna för vår manlighet. Det är hårdare spelregler för män. Och det är kvinnorna som sätter spelets regler.

• Anonym (Gärna)

Jag är visserligen singel men hade absolut inte haft nåt emot att se en eventuell partner suga kuk, tycker det skulle va riktigt hett.
    Men precis som MammAmma så skulle jag hellre va med än att bara kolla på. Är faktiskt lite av en dröm att ha trekant med 2 män som även dom är med varandra :)

• Anonym (JP)

Jag skulle gärna se min man suga kuk. Och mycket hellre det än att se honom med en annan tjej. Men allra helst skulle jag vilja vara med. Antingen ha sex med varandra alla tre eller om det bara skulle handla om avsugning så hade jag gärna sett att vi suger tillsammans. Turas om och möts i heta kyssar.

• Anonym (Man)
    Anonym (Nej) skrev 2020-11-20 11:18:43 följande:

Ja såklart svaren hade blivit annorlunda, ni män har ju alltid varit på den "nivån" lite sexuellt rubbade, så sexigt att se två kvinnor slicka varandras fittor. Kan inte annat än säga urk till det med.

Ja vi är ju från olika planeter så det är ju inte så konstigt. Slicka fitta är ju hett och är det två tjejer så ännu bättre nästan.
  • Anonym (K)

Nej , inte ett dugg upphetsande.

Jag skulle skilja mig om han sög någons kuk.

Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?