• Anonym (Nyfiken man)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

• Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?
  • Anonym (bs man)

Fascinerande hur mycket dold homofobi det finns bland kvinnor här på FL... Hade TS ställt omvända frågan till män hade garanterat ingen varit negativ (själv tycker jag inte sex mellan tjejer är särskilt intressant men ville min fru uttrycka önskemål om att testa det skulle det inte påverka min bild av henne i något avseende, utom möjligen att jag skulle uppskatta att hon ville vidga sina vyer sexuellt..).

• MammAmma

Finns en del hämmade och dömmande kvinnor på det här forumet. Tycker fan synd om män i heterosexuella relationer efter att ha läst den här tråden...

• Anonym (K)
    Anonym (bs man) skrev 2020-11-20 17:29:38 följande:

Fascinerande hur mycket dold homofobi det finns bland kvinnor här på FL... Hade TS ställt omvända frågan till män hade garanterat ingen varit negativ (själv tycker jag inte sex mellan tjejer är särskilt intressant men ville min fru uttrycka önskemål om att testa det skulle det inte påverka min bild av henne i något avseende, utom möjligen att jag skulle uppskatta att hon ville vidga sina vyer sexuellt..).

Eller så vill man inte att ens partner otrogen?

Tror du att svaret skulle ha varit annorlunda om frågan var om en kvinna vill se ens man slicka en annan kvinnas fitta istället?

Fascinerande hur fördomsfull du själv är att du tar för givet att det handlar per automatik om dold homofobi om man inte vill att ens partner har sex med andra.
  • Anonym (bs man)
    MammAmma skrev 2020-11-20 17:34:23 följande:

Finns en del hämmade och dömmande kvinnor på det här forumet. Tycker fan synd om män i heterosexuella relationer efter att ha läst den här tråden...

Desto roligare att det finns såna som du här! GIllar verkligen dina inlägg (och skulle önska min fru hade samma inställning som du vad gäller sex mellan killar).
  • Anonym (Nej!)
    Anonym (bs man) skrev 2020-11-20 17:29:38 följande:

Så bara för att man inte finner det upphetsande så är man homofob? Vilket märkligt resonemang...

Ts frågade efter folks åsikter, och fick det. Jag själv tänder tex inte på andra kvinnor, men jag är inte kvinnohatare för det. Det är exakt samma resonemang.
  • Anonym (13)

Nej. Vill inte att han ska vara med någon annan än mig, varesig man eller kvinna - bara med mig.

• Anonym (bs man)
    Anonym (Nej!) skrev 2020-11-20 17:39:58 följande:
    Så bara för att man inte finner det upphetsande så är man homofob? Vilket märkligt resonemang...

Ts frågade efter folks åsikter, och fick det. Jag själv tänder tex inte på andra kvinnor, men jag är inte kvinnohatare för det. Det är exakt samma resonemang.
    Jag tänder inte på att se kvinnor ha sex med kvinnor men jag tycker inte heller det är frånstötande eller att kvinnor som provat tjejsex är mindre kvinnliga. Men flertalet kvinnor här verkar tycka att en kille som suger kuk är bland det mest omanliga och avtändande de kan tänka sig. Det tycker jag absolut kan klassas som homofobt, ja.
  • Anonym (bs man)
    Anonym (K) skrev 2020-11-20 17:38:02 följande:
    Eller så vill man inte att ens partner otrogen?

Tror du att svaret skulle ha varit annorlunda om frågan var om en kvinna vill se ens man slicka en annan kvinnas fitta istället?

Fascinerande hur fördomsfull du själv är att du tar för givet att det handlar per automatik om dold homofobi om man inte vill att ens partner har sex med andra.
    Fast det många vänder sig mot är inte att man skulle vara otrogen (ts ville ju vara öppen med sin fru om hans fantasi) utan själva grejen att ens man skulle vilja ha sex med en annan man. Vilket jag upplever som homofobi, även om ingen vill erkänna det naturligtvis.
  • Anonym (K)
    MammAmma skrev 2020-11-20 17:34:23 följande:

Du är lika dömande själv.

Så länge man anser att endast ens eget sexliv är rätt och tillåtet , och alla andra ska kallas för olika nedsättande tillmälen spelar ingen roll vilka dessa preferenser är , man är trångsynt och dömande.
  • MammAmma
    Anonym (K) skrev 2020-11-20 17:56:43 följande:

Du är lika dömande själv.

Så länge man anser att endast ens eget sexliv är rätt och tillåtet , och alla andra ska kallas för olika nedsättande tillmälen spelar ingen roll vilka dessa preferenser är , man är trångsynt och dömande.

Really? Det var en ren observation.

Vad som helst går enligt mig, så länge alla parter är överens. Ingen som sagt något om det. Det uppstår problem när bara diskussionen av något som avviker från "normen" blir kallat för vidrigt. Och ja, jag anser det vara riktigt illa om man inte kan ta upp sina fantasier med sin partner utan att bli kallad för omanlig osv. Och ja, det är absolut homofobiskt, sättet som det gjorts på i den här tråden.
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?