• Anonym (Nyfiken man)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

• Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?
  • Anonym (K)
    Anonym (bs man) skrev 2020-11-20 17:49:00 följande:

Fast det många vänder sig mot är inte att man skulle vara otrogen (ts ville ju vara öppen med sin fru om hans fantasi) utan själva grejen att ens man skulle vilja ha sex med en annan man. Vilket jag upplever som homofobi, även om ingen vill erkänna det naturligtvis.

Det beror väl på om det är fantasin eller handlingen man har problem med?

TS skriver att han vill prova , inte bara ha detta som fantasi...

Min man får fantasiera om vad som helst , men är han otrogen IRL , lämnar jag honom oavsett om det är en man eller kvinna han är otrogen med.

Visserligen säger TS att han vill vara öppet med sin fru , men hur gör han om hon säger nej?

Ger han upp sina planer?

TS frågar om man skulle tycka att det är upphetsande.

Det är ganska befängt att tycka att man är homofob bara för att man inte blir upphetsad av synen / tanken.
  • Anonym (Bella)

Jag skulle tända på det. Så länge jag är med och hjälper till att suga haha! :)

• Anonym (Vips)

Nej det skulle jag inte, däremot så accepterar jag fullt ut att min partner tänder på tanken att ha sex med en man. Vi är väldigt öppna och ser det som en kärleksförklaring att vi kan prata om sånt här. Båda är helt monogama så det handlar inte om att vilja vara med någon annan utan om att sexualitet är komplext och ingenting som någon av oss vill hämma. Det är sunt, fler borde öppna sina sinnen och inte vara så dömande. Men, att gå bakom ryggen på sin partner är såklart inte okej.

• Anonym (YAS)

En av mina bästa fantasier!
    Hett att tänka sig se sin kille bli påsatt av en annan kille. Men jag vill gärna vara med också.

• Anonym (Fisken)
    MammAmma skrev 2020-11-20 17:34:23 följande:
    Finns en del hämmade och dömmande kvinnor på det här forumet. Tycker fan synd om män i heterosexuella relationer efter att ha läst den här tråden...
    Jag är inte ett dugg hämmad eller dömande. Eller menar du att man är hämmad om man är monogam och inte vill se sin partner med någon annan? Jag är monogam och otrohet tolererar jag inte. Är min partner med en annan, oavsett om det är man eller kvinna är han otrogen och därmed är det slut. Jag skulle inte vara med någon annan jag heller. Vill jag det är det dags att göra slut. 
  • MammAmma
    Anonym (Fisken) skrev 2020-11-20 20:51:08 följande:

Jag är inte ett dugg hämmad eller dömande. Eller menar du att man är hämmad om man är monogam och inte vill se sin partner med någon annan? Jag är monogam och otrohet tolererar jag inte. Är min partner med en annan, oavsett om det är man eller kvinna är han otrogen och därmed är det slut. Jag skulle inte vara med någon annan jag heller. Vill jag det är det dags att göra slut. 

Jag förstår inte var alla i den här tråden får otrohet ifrån? Inte ens TS har sagt nåt om att gå bakom ryggen på sin partner. Men man måste ju kunna få våga prata om sina fantasier, vare sig man vill leva ut dem eller inte.
  • mari123

Vilken absurd fråga. Man kan luras att tro att FL är en superöppen sajt där man kan prata fritt om ALLT.................men liksom...........jag blir förvirrad..........Ursäkta

• Anonym (Fisken)
    MammAmma skrev 2020-11-20 21:31:40 följande:
    Jag förstår inte var alla i den här tråden får otrohet ifrån? Inte ens TS har sagt nåt om att gå bakom ryggen på sin partner. Men man måste ju kunna få våga prata om sina fantasier, vare sig man vill leva ut dem eller inte.
    Som jag svarade först, jag respekterar om min partner har en sån fantasi men jag vill absolut inte se det själv. Fantasier har jag inget emot och pratar gärna om sånt men mycket får stanna vid just det, en fantasi. 
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (bs man) skrev 2020-11-20 17:29:38 följande:
    Fascinerande hur mycket dold homofobi det finns bland kvinnor här på FL... Hade TS ställt omvända frågan till män hade garanterat ingen varit negativ (själv tycker jag inte sex mellan tjejer är särskilt intressant men ville min fru uttrycka önskemål om att testa det skulle det inte påverka min bild av henne i något avseende, utom möjligen att jag skulle uppskatta att hon ville vidga sina vyer sexuellt..).
    Jag är inte ett dugg homofob eller har något emot homosexuella, bisexuella, transsexuella osv. Det är helt naturligt. Jag vill dock inte se min partner ha sex med en annan man (eller kvinna för den delen). Jag tänder inte heller på att se sex mellan två män. Precis som det finns mycket annat jag inte tänder på eller vill se. Faktum är att jag som heterosexuell kvinna tänder mer på lesbiskt sex än mellan två män. 
  • Anonym (Nej)
    MammAmma skrev 2020-11-20 17:34:23 följande:

Finns en del hämmade och dömmande kvinnor på det här forumet. Tycker fan synd om män i heterosexuella relationer efter att ha läst den här tråden...

Ja det är jättesynd om heterosexuella män för att dom inte får suga av varandra. Finns en anledning till att man ingår äktenskap med någon. Att tycka synd om män som inte få ha sexuellt umgänge med andra än sin fru är för mig rätt konstigt.
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?