• Anonym (Nyfiken man)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

• Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?
  • MammAmma
    Anonym (Nej) skrev 2020-11-22 14:01:51 följande:

Ja det är jättesynd om heterosexuella män för att dom inte får suga av varandra. Finns en anledning till att man ingår äktenskap med någon. Att tycka synd om män som inte få ha sexuellt umgänge med andra än sin fru är för mig rätt konstigt.

Inte min poäng. Poängen är att man inte ens får ta upp sina fantasier med den som står en närmast utan att bli stämplad som omanlig och äcklig. Jag fattar absolut att man inte vill att ens partner ska ha sex med andra, jag är rätt så jävla monogam själv och hade även jag sagt nej till detta för bara några år sedan. Hade dock aldrig dömt honom för att han hade denna fantasi eller för att han tog upp det med mig, även om jag inte ville dela honom med någon annan.

Det skulle jag inte vilja nu heller, jag vill ha min karl för mig själv, men med åldern har jag fått lite slappare attityd till det och det kan finnas något enstaka undantag.

Vad jag vänder mig emot är alltså 'fyfan vad vidrigt', 'jag skulle aldrig kunna ha sex med honom igen med den vetskapen', 'fan vad omanligt' osv. Räkna med att han aldrig kommer våga öppna upp sig om något igen.
  • Anders 386
    MammAmma skrev 2020-11-22 14:10:09 följande:
    Inte min poäng. Poängen är att man inte ens får ta upp sina fantasier med den som står en närmast utan att bli stämplad som omanlig och äcklig. Jag fattar absolut att man inte vill att ens partner ska ha sex med andra, jag är rätt så jävla monogam själv och hade även jag sagt nej till detta för bara några år sedan. Hade dock aldrig dömt honom för att han hade denna fantasi eller för att han tog upp det med mig, även om jag inte ville dela honom med någon annan.

Det skulle jag inte vilja nu heller, jag vill ha min karl för mig själv, men med åldern har jag fått lite slappare attityd till det och det kan finnas något enstaka undantag.

Vad jag vänder mig emot är alltså 'fyfan vad vidrigt', 'jag skulle aldrig kunna ha sex med honom igen med den vetskapen', 'fan vad omanligt' osv. Räkna med att han aldrig kommer våga öppna upp sig om något igen.
    Den inställningen borde fler ha. Skål

Tolerans och öppenhet skulle få fler förhållanden att hålla i längden. Just möjligheten att kunna prata om sina fantasier utan fördömanden bidrar till en fin intimitet inom förhållandet. Det innebär inte att man tolererar vilka handlingar som helst av sin partner - men man lyssnar och accepterar att fantasierna finns där. Och kanske man har större möjlighet att hitta gemensamma områden som kan vara intressanta att utveckla istället för att bromsa sin partner och kanske pressa hen att ljuga?

• MammAmma
    Anders 386 skrev 2020-11-23 15:24:03 följande:

Den inställningen borde fler ha.

Tolerans och öppenhet skulle få fler förhållanden att hålla i längden. Just möjligheten att kunna prata om sina fantasier utan fördömanden bidrar till en fin intimitet inom förhållandet. Det innebär inte att man tolererar vilka handlingar som helst av sin partner - men man lyssnar och accepterar att fantasierna finns där. Och kanske man har större möjlighet att hitta gemensamma områden som kan vara intressanta att utveckla istället för att bromsa sin partner och kanske pressa hen att ljuga?

Ja, exakt så!
  • Anonym (iminadrömmar)

Jag är bisexuell och blir kåt av tjejer som tycker det är ok att jag gillar män.
    En tjej skickade en bild till mig med två män i duschen. De var muskulösa och duschade antagligen efter gymmet. Jag blev så upphetsad av att hon skickade bilden, hon uppmuntrade att jag är kåt på män och roades nog lite av det.
    En annan tjej ville jag skulle ta bilder om jag träffade någon man.

• Anonym (Nyfiken man)

Jag har prata lite med min fru om gaysex och hon nämnde att om hon porrsurfar, vilket inte sker ofta, så är gaysex det hon tittar på. Så visst finns intresset

• Anonym (Nyfiken man)

Jag har prata lite med min fru om gaysex och hon nämnde att om hon porrsurfar, vilket inte sker ofta, så är gaysex det hon tittar på. Så visst finns intresset

• Anonym (Man)
    Anonym (iminadrömmar) skrev 2020-12-11 11:02:06 följande:

Jag är bisexuell och blir kåt av tjejer som tycker det är ok att jag gillar män.

En tjej skickade en bild till mig med två män i duschen. De var muskulösa och duschade antagligen efter gymmet. Jag blev så upphetsad av att hon skickade bilden, hon uppmuntrade att jag är kåt på män och roades nog lite av det.

En annan tjej ville jag skulle ta bilder om jag träffade någon man.

Gör hon det för att kåta upp dig eller för att vara lite rolig bara? Har ni pratat om gemensamma snygga killar ni vill ligga med?
  • Anonym (iminadrömmar)
    Anonym (Man) skrev 2020-12-11 17:05:58 följande:
    Gör hon det för att kåta upp dig eller för att vara lite rolig bara? Har ni pratat om gemensamma snygga killar ni vill ligga med?
    Jag tror hon ville kåta upp mig, det var längesen jag pratade med henne.
    Den andra tjejen, som ville jag skulle ta bilder, skojade om att vi borde gå ut så kan hon hjälpa mig att ragga upp killar Flört
  • Mimosa86

Nej, jag skulle må dåligt av att se den jag älskar med en annan. Oavsett kön.

Det skulle vara en livssorg

• Anonym (!)
    Mimosa86 skrev 2020-12-11 18:08:14 följande:

Nej, jag skulle må dåligt av att se den jag älskar med en annan. Oavsett kön.

Det skulle vara en livssorg

ja, om min man skulle suga kuk skulle jag lämna honom direkt
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?