Anonym (Nej) skrev 2020-11-22 14:01:51 följande:
Ja det är jättesynd om heterosexuella män för att dom inte får suga av varandra. Finns en anledning till att man ingår äktenskap med någon. Att tycka synd om män som inte få ha sexuellt umgänge med andra än sin fru är för mig rätt konstigt.
Inte min poäng. Poängen är att man inte ens får ta upp sina fantasier med den som står en närmast utan att bli stämplad som omanlig och äcklig. Jag fattar absolut att man inte vill att ens partner ska ha sex med andra, jag är rätt så jävla monogam själv och hade även jag sagt nej till detta för bara några år sedan. Hade dock aldrig dömt honom för att han hade denna fantasi eller för att han tog upp det med mig, även om jag inte ville dela honom med någon annan.
Det skulle jag inte vilja nu heller, jag vill ha min karl för mig själv, men med åldern har jag fått lite slappare attityd till det och det kan finnas något enstaka undantag.
Vad jag vänder mig emot är alltså 'fyfan vad vidrigt', 'jag skulle aldrig kunna ha sex med honom igen med den vetskapen', 'fan vad omanligt' osv. Räkna med att han aldrig kommer våga öppna upp sig om något igen.