• Anonym (Nyfiken man)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

• Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?
  • Anonym (Dan)

Är så straight man kan bli, men då min sambo vill se mig suga och bli påsar så har jag blivit nyfiken och börjat fantisera. Vill gärna suga tillsammans med henne och kanske bli knullade båda 2 samtidigt. Utan henne närvarande är det dock helt ointressant för mig.

• Anonym (Naughty40)

Tror ärligt talat att den synen snarare skulle få mig att kräkas och springa åt andra hållet så nej, upphetsande hade det verkligen inte varit för mig. Man får hopoas att du har en väldigt öppen och tolerant fru om du ska föreslå henne detta...

• Anonym (Bisex kille)

Hej!

Jag har själv nästan samma fantasier som dig fast det gäller bara oral sex för min del. Jag öppnade mig för min kvinna för några år sedan och hon var tveksam i början. Ibland tyckte hon om det och ibland tycker hon att det är ?äckligt?. Hur som helst det har gått flera år sedan jag öppnade mig och i dagsläge händer det ibland att när vi har samlag suger vi på dildo (kysser varandra å dildo emellan oss).

Jag fantasier också om å se henne med en annan tjej, spela ingen roll att se de två leka själva eller att jag är med i leken. Hon har också egna fantasier och, det att vi har öppnat oss för varandra och är ärliga mot varandra det har gjort vår sexliv mkt bättre och mkt skönare.

Man kommer aldrig fram till poängen...

Prata med din tjej, hitta tillfälle att nämna det du fantasier om. Du kan inte ?förlora? mkt på att vara ärlig.

• Anonym (Nix)
    Anonym (Nyfiken man) skrev 2020-11-19 21:21:02 följande:

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

Nix, hade inte funkat alls för mig. Det känns undergivet och jag vill ha en dominant man - att se honom undergiven hade gjort mig avtänd för alltid
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Nix) skrev 2020-12-13 22:35:22 följande:
    Nix, hade inte funkat alls för mig. Det känns undergivet och jag vill ha en dominant man - att se honom undergiven hade gjort mig avtänd för alltid
    Vad är det i situationen som gör mannen undergiven??
    Han kan väl vara dominant även i läget när han har sex med en annan man?
  • Anonym (Nix)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-12-14 08:06:06 följande:

För mig känns det undergivet att suga kuk, hade inte funkat alls för mig
  • 19mark82
    Anonym (Kalle) skrev 2020-12-14 08:06:06 följande:
    kanske se dennes man stå på sina fyra o bli rövborrad är inte definition av en dominant man???
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Nix) skrev 2020-12-14 10:06:36 följande:
    För mig känns det undergivet att suga kuk, hade inte funkat alls för mig
    Jag har förstås aldrig sett min partner som undergiven för att hon suger kuk - det förstår jag inte riktigt? Det är ju hon som har kontrollen och är aktiv då och inte jag??

Men alla känner olika, det är bara att acceptera.
  • Ms anybody

Det är sjukt avtändande. Och om jag fick se min man göra så. Då hade mina känslor försvunnit. För hur gärna jag hade önskat att det inte gjorde så är det sjukt avtändande och äckligt. Och hela min bild jag hade av min man hade rivs ner. Och jag hade inte kunnat vara med honom mer.

• Anonym (Verkligen inte!)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-12-14 15:40:29 följande:

Jag har förstås aldrig sett min partner som undergiven för att hon suger kuk - det förstår jag inte riktigt? Det är ju hon som har kontrollen och är aktiv då och inte jag??

Tråden handlar dock om män som suger kuk, inte kvinnor.
  • Anonym (Nix)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-12-14 15:40:29 följande:

För mig är det definitivt undergivet om min man skulle suga kuk eller bli påsatt av kuk eller tex strapon oavsett om det var av man eller kvinna. Man kan suga kuk på olika sätt :) Det kan definitivt vara väldigt undergivet. Jag vill att min man är enbart dominant
  • Anonym (Carina)

Nej absolut inte! Därför är en trekant helt uteslutet. Inte ens om min man tittar på. Inte med en kvinna heller. Jag vill inte se min man sätta på en annan kvinna. Är inte ett dugg intresserad av tjejsex. Astråkigt? Ja då är jag väl det. Däremot gillar jag att ta ut svängarna lite med min man.

• Anonym (Kalle)
    Anonym (Verkligen inte!) skrev 2020-12-14 16:34:18 följande:
    Tråden handlar dock om män som suger kuk, inte kvinnor.
    Det är väl bara så att jag inte riktigt förstår skillnaden? Det var en jämförelse.

Kvinna suger kuk = Inte undergiven??
    Man suger kuk = undergiven??

Jag ser inte skillnaden om det är en man eller kvinna som suger kuk - men det är bara att respektera att man tycker olika..
  • Anonym (L)

Ja, det hade jag gillat. Jag är heterosexuell tjej.

• Anonym (Tjej)

Nej, det vill jag inte se.

• Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (L) skrev 2020-12-16 18:19:04 följande:

Ja, det hade jag gillat. Jag är heterosexuell tjej.

Vad är det du skulle gilla med det? Det visuella eller att det är lite tabu?
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Nix) skrev 2020-12-13 22:35:22 följande:
    Samma här. Det är det sista jag vill se. Skulle min man föreslå det skulle det vara slut. För gott.
  • Anonym (Man)
    Anonym (K) skrev 2020-11-20 17:38:02 följande:

Eller så vill man inte att ens partner otrogen?

Tror du att svaret skulle ha varit annorlunda om frågan var om en kvinna vill se ens man slicka en annan kvinnas fitta istället?

Fascinerande hur fördomsfull du själv är att du tar för givet att det handlar per automatik om dold homofobi om man inte vill att ens partner har sex med andra.

Se den andra tråden här på forumet som handlar precis om det så får du se utfallet där.
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?