Inlägg från: Anonym (Nyfiken man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken man)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Jag har en liten undran till kvinnor där ute? Skulle ni finna det upphetsande att se din man ha sex med en annan man? Inga känslor inblandat utan bara sex?

Jag har länge haft nyfikenhet på hur det skulle vara att ha sex med en man och har ibland tänkt på att prova. Men eftersom jag är gift vill jag inte gå bakom min frus rygg utan tänkte i så fall berätta för henne. Det absolut hetaste hade varit om hon ville vara med och titta på.

• Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?
  • Anonym (Nyfiken man)

Jag blev också lite förvånad. Läste nämligen en undersökning där var tredje kvinna uppgav att hon blev upphetsad att titta på två män som har sex. Dock kanske det är annorlunda om ens egna man är inblandad

• Anonym (Nyfiken man)

Jag har prata lite med min fru om gaysex och hon nämnde att om hon porrsurfar, vilket inte sker ofta, så är gaysex det hon tittar på. Så visst finns intresset

• Anonym (Nyfiken man)

Jag har prata lite med min fru om gaysex och hon nämnde att om hon porrsurfar, vilket inte sker ofta, så är gaysex det hon tittar på. Så visst finns intresset

• Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (L) skrev 2020-12-16 18:19:04 följande:

Ja, det hade jag gillat. Jag är heterosexuell tjej.

Vad är det du skulle gilla med det? Det visuella eller att det är lite tabu?
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?