Inlägg från: Anonym (Fisken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fisken)

Skulle du vilja se din man suga kuk?

Jag skulle tyvärr tycka att det var fruktansvärt avtändande och inte vilja se en sån sak. Jag skulle inte se ner på honom för att han har en sån fantasi men det får stanna vid en fantasi. Vill han göra verklighet av det är förhållandet slut, precis som det hade varit om han haft sex med en annan kvinna. 

• Anonym (Fisken)
    MammAmma skrev 2020-11-20 17:34:23 följande:
    Finns en del hämmade och dömmande kvinnor på det här forumet. Tycker fan synd om män i heterosexuella relationer efter att ha läst den här tråden...
    Jag är inte ett dugg hämmad eller dömande. Eller menar du att man är hämmad om man är monogam och inte vill se sin partner med någon annan? Jag är monogam och otrohet tolererar jag inte. Är min partner med en annan, oavsett om det är man eller kvinna är han otrogen och därmed är det slut. Jag skulle inte vara med någon annan jag heller. Vill jag det är det dags att göra slut. 
  • Anonym (Fisken)
    MammAmma skrev 2020-11-20 21:31:40 följande:
    Jag förstår inte var alla i den här tråden får otrohet ifrån? Inte ens TS har sagt nåt om att gå bakom ryggen på sin partner. Men man måste ju kunna få våga prata om sina fantasier, vare sig man vill leva ut dem eller inte.
    Som jag svarade först, jag respekterar om min partner har en sån fantasi men jag vill absolut inte se det själv. Fantasier har jag inget emot och pratar gärna om sånt men mycket får stanna vid just det, en fantasi. 
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (bs man) skrev 2020-11-20 17:29:38 följande:
    Fascinerande hur mycket dold homofobi det finns bland kvinnor här på FL... Hade TS ställt omvända frågan till män hade garanterat ingen varit negativ (själv tycker jag inte sex mellan tjejer är särskilt intressant men ville min fru uttrycka önskemål om att testa det skulle det inte påverka min bild av henne i något avseende, utom möjligen att jag skulle uppskatta att hon ville vidga sina vyer sexuellt..).
    Jag är inte ett dugg homofob eller har något emot homosexuella, bisexuella, transsexuella osv. Det är helt naturligt. Jag vill dock inte se min partner ha sex med en annan man (eller kvinna för den delen). Jag tänder inte heller på att se sex mellan två män. Precis som det finns mycket annat jag inte tänder på eller vill se. Faktum är att jag som heterosexuell kvinna tänder mer på lesbiskt sex än mellan två män. 
Svar på tråden Skulle du vilja se din man suga kuk?