Vårdnad utan ansvar
Skriva på gemensam vårdnad eller inte?!
Pappan vill ha gemensam vårdnad men säger själv att han inte kan ta ansvar just nu pga psykisk ohälsa.
Bebisen har träffat pappa några gånger då och då.
Skriva på gemensam vårdnad eller inte?!
Pappan vill ha gemensam vårdnad men säger själv att han inte kan ta ansvar just nu pga psykisk ohälsa.
Bebisen har träffat pappa några gånger då och då.
Han vill alltså känna sig mer som en pappa men har bara träffat sitt barn då och då och han har inte heller några planer på att ta ett föräldraansvar..... okej....
Inte!
Då får han först visa att han duger.
Låt du honom ta det till rätten så berättar du vad han sagt.
Smacka till med ensam vårdnad på ditt håll.
Ska de döma till gemensam vårdnad drar du även till med ett umgängesavtal.
Han kommer ta det till rätten isåfall säger han nu :( :( :(
Han kommer ta det till rätten isåfall säger han nu :( :( :(
Jag tänker att en pappa är lika viktig som en mamma. Det är BÅDAS barn. Kvinnor har en tendens att tala om "MINA barn"! Pappan mår dåligt just nu MEN han är medveten om det och förhoppningsvis blir han bättre? Jag HOPPAS pappan kämpar.
Jag tänker att en pappa är lika viktig som en mamma. Det är BÅDAS barn. Kvinnor har en tendens att tala om "MINA barn"! Pappan mår dåligt just nu MEN han är medveten om det och förhoppningsvis blir han bättre? Jag HOPPAS pappan kämpar.
Tack för svar. Ja det är typ så.. usch har sån ångest