• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Hahahaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-09 16:32:29 följande:

Det första jag tänker på direkt när jag läser din kommentar är att haha, det du kallar för "russinen" vill jag inte ens ha.

Det verkar ju som att någon bryr sig om att "fucking gifta sig blablabla" och ha heta stunder, inte nödvändigtvis på något hotellrum. Har du inte begripit att det är gifta män jag roar mig med?

Hahaha, på dig själv du. För din skull hoppas jag att skrattet inte fastnar i halsen en vacker dag.

Jag är inte barnlös, att du ifrågasätter det visar att du inte läst det jag skrivit. Då förstår jag faktiskt inte varför du är här och rapar och gnäggar som du gör.

Roar dig? Hahaha, å, du vill verkligen att jag ska bli förfärad över att du legat med Lennart och Hans-Ove efter ditt kraschade äktenskap. Det är så komiskt att du tror att du är den enda kvinnan i världen som har sex. Alla har sex så för alla andra är inte det någon ?bomb? att du haft det.

Mitt singelliv bestod mest av att tacka nej till inviter, jag har aldrig känt mig lockad av sex med främlingar men hade jag velat så får ju en kvinna sex hur lätt som helst, det är ingen bedrift hörru ;)

Hahaha, missade din senaste mening, du är ju jätterolig!!

Du viiiiill så gärna lasta över dina negativa känslor på nån annan.

Ojojoj, Such a winner in life. ;D

Klart att jag inte läst allt du skrivit, varför tror du att det skulle vara intressant? Jag läste din ts och skrattade högt.
  • complicit
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 00:05:29 följande:

Frun är mig likgiltig. Att han sätter på henne är mig också likgiltigt.

Det har inte med mig att göra.

Och resten undvek du såklart.

Hur vet du att ditt ex aldrig var otrogen?
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 00:02:58 följande:
    Det har du inte med att göra, det räcker att jag talar om det.
    Visst. Men varför räcker det inte för dig när andra talar om samma sak för dig? Då är din reaktion den här:

"Hur vet du att din man inte är otrogen? Har han kyskhetsbälte?"

"Jaja gumman, jag förstår att det känns tufft när hans arbetskamrater vet saker som inte du vet.
    Jag har t o m varit med på såna resor förstår du."

Det är ju lätt att ta det där för att den man du hade ett långt förhållande med antingen hade kyskhetsbälte eller hade arbetskamrater som visste mer än vad du gjorde. Kanske var kvinnorna du svarade i det av mig citerade här ovan med på sådana resor. Vad vet du. 
  • Anonym (Russinet)

Russin i kakor är inte så gott så det är bra att du nöjer dig med det lilla du kan få.

• Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-10 00:47:02 följande:

Varför slingrar du dig?

Jag frågade inte om du kommer att inleda ett förhållande. Frågan var varför du tror att du är bättre på att behaga en man än andra kvinnor?
    Du skriver i ts att det är inte jag som inte är kvinna nog att inte behaga min man och att du vet hur man behagar en man. Det här är tredje gången jag upprepar vad du skrivit i ts. Ska du snacka bort det igen?

Jag slingrar mig inte.

Jag har inte heller påstått att jag är bättre på att behaga än "andra kvinnor". Däremot verkar ju mannen tycka att jag är hetare än hans fru, annars hade han inte riskerat sin familj för våra äventyr.

Sen väljer jag ju själv vad jag kommenterar och vem, samt på vilka frågor.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-10 08:01:35 följande:
    Och resten undvek du såklart.

Hur vet du att ditt ex aldrig var otrogen?
    Jag vet det.
    Hur jag vet det är inte relevant.

Jag kommer inte diskutera mitt fd äktenskap i den här tråden. Och jag kommer inte heller att upprepa det.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Russinet) skrev 2020-10-10 08:23:56 följande:

Russin i kakor är inte så gott så det är bra att du nöjer dig med det lilla du kan få.

Tack, jag tar de så gärna.
    OM din man är het nog vill säga.
    Annars kan du behålla dem.
  • Anonym (Hahahaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 09:55:48 följande:

Gammal och passé?

Vet du vad, ta och läs mina kommentarer tidigare i tråden.

Du får skratta hur mycket du vill. Vi får väl se om du flabbar lika mycket när din gubbe stoppar kuken i fel fitta.

Var har jag skrivit att jag tyckte att det var "astråkigt" att vara gift? Vilket inlägg?

Andras ungar är inga russin för mig, mina är.

Synd att du inte ens förstår skriven svenska. 

Alltså, med din läsförståelse ger jag dig rådet att hålla dig från skrivna forum. Du klarar helt enkelt inte av det.

Hahaha, alltså ja, sorry att säga det uppenbara men om du hunnit med att gifta dig, skilja dig, och har vuxna barn så är du 50-60 år så länge du inte är lågutbildad och skaffade barn i tonåren, då kanske du är 40 plus, men fortfarande medelålders och ingen ung sexig tjej som frestar Gunnar på konferensen. Men just det, du är ju frisör eller barnskötare som du skrev själv. Antar att ditt arbetsliv och privatliv är väldigt tråkigt och att du har mycket lite inflytande i samhället samtidigt som du är i eller har passerat klimakteriet och har en låg inkomst och fattigpension som väntar dig som äldre, ensam kvinna där du får bo i en etta i ett utsatt område.

Om min man skulle bli attraherad av nån på jobbet hade det nog snarare varit Miranda 23-26 än Anette 56, fniss.

Hur ska du ha det? Du snackar som om det enda du vet om att vara gift och mamma är hemskt och jättetråkigt men samtidigt påstår du att du inte alls är den som är bitter av livet.

Sen klarar du inte av att svara på resten jag skriver så det tog nog extra hårt antar jag, hahaha.

Alltså, jag tror faktiskt inte att någon blivit arg eller upprörd av din ts, detta är guld.

Du låter som en karaktär i någon humor-show. Lite Gunilla Persson över dig.
  • Anonym (h)
    Anonym (Hahahaha) skrev 2020-10-10 11:19:23 följande:
    Hahaha, alltså ja, sorry att säga det uppenbara men om du hunnit med att gifta dig, skilja dig, och har vuxna barn så är du 50-60 år så länge du inte är lågutbildad och skaffade barn i tonåren, då kanske du är 40 plus, men fortfarande medelålders och ingen ung sexig tjej som frestar Gunnar på konferensen. Men just det, du är ju frisör eller barnskötare som du skrev själv. Antar att ditt arbetsliv och privatliv är väldigt tråkigt och att du har mycket lite inflytande i samhället samtidigt som du är i eller har passerat klimakteriet och har en låg inkomst och fattigpension som väntar dig som äldre, ensam kvinna där du får bo i en etta i ett utsatt område.

Om min man skulle bli attraherad av nån på jobbet hade det nog snarare varit Miranda 23-26 än Anette 56, fniss.

Hur ska du ha det? Du snackar som om det enda du vet om att vara gift och mamma är hemskt och jättetråkigt men samtidigt påstår du att du inte alls är den som är bitter av livet.

Sen klarar du inte av att svara på resten jag skriver så det tog nog extra hårt antar jag, hahaha.

Alltså, jag tror faktiskt inte att någon blivit arg eller upprörd av din ts, detta är guld.

Du låter som en karaktär i någon humor-show. Lite Gunilla Persson över dig.
    Har äskarinnan skrivit någonstans att hon är skild?
    Jag kan inte hitta det hur mycket jag än läser.

Att ha vuxna barn och vara relativt ung kan innebära att man studerat senare i livet, när man ändå trots allt inte var så himla gammal. Utöver det så har ts skrivit sin ålder i tråden. Ja, sin ungefärliga ålder iallafall.

Sen undrar jag om du har missat att många "yngre" män (läs under ca 35) tänder på lite äldre kvinnor. Kvinnor i ts ålder behöver inte alls vara, som du tror, gamla och rynkiga utan många kvinnor i den åldern har tagit väl vara på sig och är bra mycket fräschare än utslitna, trötta småbarnsmammor.

Ts har inte berättat om sitt yrke. Det hon gjorde var att uppmärksamma att det kan vara så att du faktiskt träffar henne, att hon kanske jobbar i ett yrke där du kommer i kontakt med henne.
    Sen undrar jag, ser du ner på frisörer och barnskötare? Vilka klipper ditt hår och tar hand om dina ungar när du jobbar? Om du nu har ett jobb, du skulle inte klara att skriva en arbetsansökan värd att läsa ens... så det är klart. Du går nog hemma och röker om dagarna, hasandes i pyjamas.

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2020-10-10 11:50:57 följande:
    Har äskarinnan skrivit någonstans att hon är skild?
    Jag kan inte hitta det hur mycket jag än läser.

Att ha vuxna barn och vara relativt ung kan innebära att man studerat senare i livet, när man ändå trots allt inte var så himla gammal. Utöver det så har ts skrivit sin ålder i tråden. Ja, sin ungefärliga ålder iallafall.

Sen undrar jag om du har missat att många "yngre" män (läs under ca 35) tänder på lite äldre kvinnor. Kvinnor i ts ålder behöver inte alls vara, som du tror, gamla och rynkiga utan många kvinnor i den åldern har tagit väl vara på sig och är bra mycket fräschare än utslitna, trötta småbarnsmammor.

Ts har inte berättat om sitt yrke. Det hon gjorde var att uppmärksamma att det kan vara så att du faktiskt träffar henne, att hon kanske jobbar i ett yrke där du kommer i kontakt med henne.
    Sen undrar jag, ser du ner på frisörer och barnskötare? Vilka klipper ditt hår och tar hand om dina ungar när du jobbar? Om du nu har ett jobb, du skulle inte klara att skriva en arbetsansökan värd att läsa ens... så det är klart. Du går nog hemma och röker om dagarna, hasandes i pyjamas.
    Nej, jag har inte skrivit att jag är skild. Jag har hållt den delen av mitt liv utanför av en anledning som jag inte kommer gå in på för det har inget med min ts att göra.

Resten av det du skriver är sant, men flabbet föstår inte då hon har grava problem med att förstå skriven text. Det är anledningen till att jag inte bemöter all skit hon producerar här i tråden.  Hon gör försök efter försök att trigga igång mig med sina fantasier, men hon förstår inte att hon inte kommer att lyckas.

Hon tröttnar nog till slut när hon inte blir bemött mer än med en copy+paste.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!