Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Det första jag tänker på direkt när jag läser din ts är att haha, "russinen" i min kaka är vår vänskap och vårt liv tillsammans, att vakna tillsammans varje dag och alltid ha varandra, ha våra barn tillsammans som vi båda är närvarande hos. Vårt underbara liv med vår underbara familj. Dessutom har jag sex med honom också, så ofta jag vill, det är bara det att det är inte sexet som är russinen, hahahaha.
Tror du verkligen att någon bryr sig om att fucking gifta sig med någon och skaffa barn med personen, köpa hus och binda sig till att vara med honom resten av livet om ens bild av "russinen" är att ha sex på ett hotellrum?
Hahahahaha, alltså det kan jag göra när jag vill, jag kan boka en weekend för mig och min man nu, han blir superglad.
Men som sagt, det är liksom inte det jag har gift mig och bundit upp mig för. Jag hade sex innan jag gifte mig och jag hade sex innan jag träffade honom också.
Den finaste kärleken är den jag har till mina barn, antar att du är barnlös och inte hittar någon som vill binda sig till dig eller litar på dig som mamma?
Anyway, du har grovt missförstått varför folk har långa förhållanden, dom har liksom frivilligt valt bort att ha tillfälliga förbindelser, pirr i magen, förälskelse osv för ett tryggt förhållande med en livskamrat de kan dela hela livet med, bostad, semestrar, alla nätter, alla dagar, barn, gemensamma vänner, och så ålderdomen tillsammans. Tro mig, inget av det plockar du ut på att ligga runt.