• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    sextiotalist skrev 2020-10-06 18:57:00 följande:
    Jo, men du säger i din trådstart att du plockar russinen ur kakan.

Det är inte sant, männens kvinnor behåller nog russinen ur kakan. Deras russin.

Vad är ett ligg mot allt det andra?
    Ligget, som du så vackert kallar det, är det JAG vill ha. Det andra kan du gärna behålla.
    Fast som sagt, din sambo skulle ändå inte intressera mig. Jag vill ha yngre älskare än så.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Piaelena skrev 2020-10-06 17:48:27 följande:
    Detta tror jag är så nära det går att komma sanningen i de allra flesta fallen av sk "älskarinnor". De får småsmulorna, en undanskymd tillvaro medan de, för att inte känna sig som de förlorare de är, målar upp en falsk bild av hur fantastiskt unika de är. Detta är fel, de är helt utbytbara eftersom det bara rör sig om småsmulor som vem som helst kan hoppa in och ta över, om "älskarinnan" tex skulle börja ställa krav eller vilja bli likvärdigt behandlad som frun. Men låt TS leva i denna illusion så länge hon kan, när bubblan brutalt sen spricker kan hon behöva ha lite extra energi att boosta sig med. Ha det jättebra så länge du kan ts, jag är ledsen att du måste nöja dig med småsmulor medan frun tar alla godbitar, men...... Ja, du verkar ju nöjd så låt det fortsätta så!
    Herrgud ja, det är min högsta önskan att träffa en man som bedrar och knullar andra på hotell någonstans, och slösar både tid och pengar på henne medans jag är hemma och snyter ungar.

Ja gud ja, det är så jag vill bli behandlad!

Eller inte. Och det du kallar för bubblan, den spräcker jag själv för det mesta. För jag roar mig bara.

Jag måste fråga, har du lite sämre förmåga att förstå skriva texter? Det är inget att skämmas över, men då blir det lätt fel. Som här t ex.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:05:10 följande:

Det är klart jag har förstått, det har jag nog klargjort fler gånger än man har fingrar på ena handen.

I de flesta fall vill säga, då det faktiskt hänt att mannen valt mig före frun. Tyvärr, för hans del då jag inte var intresserad.

Jag vill inte att dessa män ska kära ner sig i mig, jag vill att de ska vilja samma som jag. Nämligen ha sköna stunder utan krav, ett tag tills någon av oss tröttnar eller han blir påkommen där hemma.

Mannen är för mig också utbytbar förstår du. 

Jag vill som sagt bara ha russinen, resten kan hon där hemma gärna behålla.

Haha, "inse att enda anldeningen att du hänger kvar är att..."hahahahaha, men för fan läs vad jag skrivit!

Det är ju vad jag berättat från start!

Dock står jag inte till tjänst som en jävla piga så fort han vill utan han får vackert vänta tills jag vill. Och vet du vad? Många, många gånger har han "åkt och hämtat något på jobbet" för att få en snabbis när jag varit vrålkåt!

Så då har familjen fått vänta. 

Du vet inte vad du pratar om, men jag antar att det blir så när man fått veta att ens gubbe varit på äventyr utan kalsongerna på..

Haha, snacka om att inte ha fattat ett ord av allt jag har skrivit!

Ja, det har framkommit rätt tydligt att en livspartner inte är för dig. Du vill ha sex och inget annat. Det är ändå lite du som är outsidern i det här. De flesta människor har en önskan om att dela livet (även vardagen) med en partner. De flesta mår bättre av att få hela kakan, inte bara sex med någon som är utbytbar.

Du fungerar annorlunda. Ser du ner på alla som vill leva med en partner? Varför har du ett behov av att uttrycka dig så taggigt, och ofta elakt? Varför har du ett behov av att verkligen "smeta in i ansiktet" på alla att deras partner säkert får sitt på annat håll?

Själv fungerar jag på motsatt sätt jämfört med dig. Jag vill leva med en man, men sexet är inte viktigt alls för mig.

Jag har aldrig blivit bedragen. Jag tycker ändå extremt illa om otrohet. Precis som jag tycker illa om misshandel trots att jag aldrig blivit misshandlad.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:06:51 följande:

Ligget, som du så vackert kallar det, är det JAG vill ha. Det andra kan du gärna behålla.

Din rubrik är inte. "Jag ligger med gifta män, och jag älskar det".

Din rubrik har fullt fokus på männens kvinnor. Den antyder att det du gör är just att ligga med hennes man och ta något från hennes kaka. Hon är nog inte så oviktig för dig som du sedan försöker få det till. Varför annars ens ha med henne som så central i tråden? Vem mannen är spelar uppenbarligen ingen roll för dig. Han är utbytbar. Det viktiga för dig enl tråden är att det finns någon vars russin du kan ta.
  • smulpaj01

Jag ska inte agera amatör psykolog utan bara säga att du beter dig som en gratis hora och det är DET ENDA som gör att du får ligga med en gift man. Männen vill inte riskera att de begår ett brott så de väljer någon som gör det gratis. Perfekt för bottenskrapen av män och kvinnor, grattis.

• molly50
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:11:33 följande:
    Herrgud ja, det är min högsta önskan att träffa en man som bedrar och knullar andra på hotell någonstans, och slösar både tid och pengar på henne medans jag är hemma och snyter ungar.

Eller inte. 
    Men det känns helt ok att bidra till att andra kvinnor behandlas så?
  • sextiotalist
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 05:11:33 följande:

Eller inte. Och det du kallar för bubblan, den spräcker jag själv för det mesta. För jag roar mig bara.

Jag måste fråga, har du lite sämre förmåga att förstå skriva texter? Det är inget att skämmas över, men då blir det lätt fel. Som här t ex.

Är det den bilden du har av en relation?

Här var den tiden väldigt kort, och absolut inte hela tiden och den snoriga näsan torkades av båda.
  • Miss Skywalker
    Miss Skywalker skrev 2020-09-29 20:27:29 följande:
    Frågan är varför du blivit en sån bitter***** som vill reta andra kvinnor? Har du själv blivit bedragen eller vad är det som får dig att tro att det skulle vara något att skryta om att vara någon prassel? 
    Miss Skywalker skrev 2020-10-04 20:58:36 följande:
    Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?
    Miss Skywalker skrev 2020-10-05 20:28:58 följande:
    Du skrev ju: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. 
    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Varför hoppar du över vissa frågor?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-10-07 08:16:22 följande:
    Ja, det har framkommit rätt tydligt att en livspartner inte är för dig. Du vill ha sex och inget annat. Det är ändå lite du som är outsidern i det här. De flesta människor har en önskan om att dela livet (även vardagen) med en partner. De flesta mår bättre av att få hela kakan, inte bara sex med någon som är utbytbar.

Du fungerar annorlunda. Ser du ner på alla som vill leva med en partner? Varför har du ett behov av att uttrycka dig så taggigt, och ofta elakt? Varför har du ett behov av att verkligen "smeta in i ansiktet" på alla att deras partner säkert får sitt på annat håll?

Själv fungerar jag på motsatt sätt jämfört med dig. Jag vill leva med en man, men sexet är inte viktigt alls för mig.

Jag har aldrig blivit bedragen. Jag tycker ändå extremt illa om otrohet. Precis som jag tycker illa om misshandel trots att jag aldrig blivit misshandlad.
    Alla är vi olika, att jag skulle vara en outsider för att jag inte vill leva i en relation är dock inte sant.
    Så himla ovanligt är det inte att vilja vara singel. 

Jag ser inte alls ner på dem som vill leva med en partner, men det verkar som att en hel del här ser ner på oss som inte vill det.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-10-07 08:20:22 följande:
    Din rubrik är inte. "Jag ligger med gifta män, och jag älskar det".

Din rubrik har fullt fokus på männens kvinnor. Den antyder att det du gör är just att ligga med hennes man och ta något från hennes kaka. Hon är nog inte så oviktig för dig som du sedan försöker få det till. Varför annars ens ha med henne som så central i tråden? Vem mannen är spelar uppenbarligen ingen roll för dig. Han är utbytbar. Det viktiga för dig enl tråden är att det finns någon vars russin du kan ta.
    Rubriken skrev jag för att väcka uppmärksamhet.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!