• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Billie38 skrev 2020-10-04 14:07:02 följande:

Min analys av ditt beteende är att du ät rädd för och känna något djupare. Du har dålig erfarenhet från dina föräldrars förhållande eller eget i det förflutna. Du vågar helt enkelt inte försöka på riktigt.

För att inte känna dig helt ensam så leker du en lek där du inte kan bli sårad. Gång på gång bevisar du din teori om att män ändå inte går och lita på, då dom bedrar sina sambos/fruar.

Beklagar, men din analys stämmer inte.
    Men tack för försöket.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-04 15:13:32 följande:
    Varför inte? Är du rädd att du inte är kvinna nog att behaga din man?
    Nej, jag vill inte helt enkelt.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-04 15:58:24 följande:
    Nej, jag vill inte helt enkelt.
    Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?
  • complicit
    complicit skrev 2020-09-30 18:09:26 följande:

Vad jag inte kan förstå är

1, om du nu inte bryr dig om frun, varför är du så nedlåtande mot henne? ?Lilla frun?, hon har inte vattnat, hon lyckas inte behaga honom... om du inte brytt dig alls hade du väl varit neutral och inte talat så negativt om henne? Att inte bry sig alls hade ju varit varken positivt eller negativt om henne.

2, du låtsas inte bry dig om vad vi skriver heller, och i nästa sekund kallar du oss bitterfi..or.

Och egentligen undrar jag en sak till 3, även om DU inte bryr dig (eller säger att du inte gör det), kan du förstå att andra tycker att man ska bry sig om sina medmänniskor? Eller är du helt oförstående att andra kan tycka att dina handlingar är fel?

Du hoppar gärna över mina frågor. Vill du svara på detta?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-04 20:58:36 följande:
    Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?
    Tror jag det?
    Ok, tack för upplysningen.

Fast ärligt talat, något beror det ju på att de riskerar familjen för att få sex på annat håll. Sedan vet jag inte om jag är så jäkla speciell egentligen, kanske är jag mest spännande på ett "farligt" sätt?

Jag är en frisk vind som bjuder på glädje och sköna stunder, härliga minisemestrar fulla av lust.
    Till skillnad från vardagslunken där hemma.

Kan det vara så tror du?
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-04 21:51:04 följande:
    Du hoppar gärna över mina frågor. Vill du svara på detta?
    Visst!

1. Jag har nog kryddat på lite extra för att retas lite med er. Sanningen är att jag faktiskt inte bryr mig om frun för fem öre. 
    Att hon kanske inte vattnat sin gräsmatta ligger det iofs en del i. Och hade hon behagat honom så hade han inte legat i min säng istället för hennes.

2. Jag bryr mig inte om vad ni skriver, faktiskt inte. Det innebär inte att jag inte har en åsikt. Och "ni" (kanske inte du) kallar mig diverse skit och ställer amatördiagnoser på mig... förmodligen av svartsjuka på kvinnan som "lurat" er man. Då tänker jag att man faktiskt får tåla att bli kallad bitte***tta. För det är ju det man beter sig som.

3. Det är helt ok att andra bryr sig. Det finns mycket och många som jag bryr mig om också. Det gäller dock inte fruarna till mina "äventyr". Innerst inne bryr jag mig inte så mycket om mannen heller. Han duger att behaga mig, mer vill jag inte ha.

Så, nu har du fått dina svar.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-05 17:37:55 följande:
    Tror jag det?
    Ok, tack för upplysningen.

Fast ärligt talat, något beror det ju på att de riskerar familjen för att få sex på annat håll. Sedan vet jag inte om jag är så jäkla speciell egentligen, kanske är jag mest spännande på ett "farligt" sätt?

Jag är en frisk vind som bjuder på glädje och sköna stunder, härliga minisemestrar fulla av lust.
    Till skillnad från vardagslunken där hemma.

Kan det vara så tror du?
    Du skrev ju: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. 
    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-05 17:43:34 följande:

Visst!

1. Jag har nog kryddat på lite extra för att retas lite med er. Sanningen är att jag faktiskt inte bryr mig om frun för fem öre. 

Att hon kanske inte vattnat sin gräsmatta ligger det iofs en del i. Och hade hon behagat honom så hade han inte legat i min säng istället för hennes.

2. Jag bryr mig inte om vad ni skriver, faktiskt inte. Det innebär inte att jag inte har en åsikt. Och "ni" (kanske inte du) kallar mig diverse skit och ställer amatördiagnoser på mig... förmodligen av svartsjuka på kvinnan som "lurat" er man. Då tänker jag att man faktiskt får tåla att bli kallad bitte***tta. För det är ju det man beter sig som.

3. Det är helt ok att andra bryr sig. Det finns mycket och många som jag bryr mig om också. Det gäller dock inte fruarna till mina "äventyr". Innerst inne bryr jag mig inte så mycket om mannen heller. Han duger att behaga mig, mer vill jag inte ha.

Tragiskt.
  • complicit

Visst!

På vilket sätt tror du vi blir retade av att du är nedlåtande mot fruarna? Det låter faktiskt mer personligt från din sida än provocerande. Vad som är fel i deras äktenskap vet du ju inte iom att du inte låter mannen prata om det, så du vet ju faktiskt inte heller om hon ?behagar? honom eller om han ?behagar? henne. Många här på FL som skriver att de blivit bedragna vittnar ju om något helt annat, att de tvärtom haft det jättebra och det kom som en blixt från klar himmel. Många kvinnor är också otrogna mot sina män. Så att du ser det som att kvinnan måste vara den som felar och får männen att springa till dig låter lite... naivt? Kanske fel ordval av mig. Men det låter väldigt enkelt av dig att tro att alla problem eller otrohet handlar om sex eller uteblivet sex.

Även naivt att tro att alla i tråden är bedragna/avundsjuka. Man måste inte ha erfarenhet för att ha en åsikt. Jag har åsikter om många saker jag aldrig råkat ut för. Jag vet att du inte vill att man analyserar dig, men du måste ju förstå att det VERKAR som att du hyser agg mot kvinnor beroende på hur du uttrycker dig. Du kanske inte har det men du kallar andra för bitterf..., tanter, du bryr dig inte men är samtidigt nedlåtande osv osv, så om det är så att du inte hyser speciella agg, varför uttrycka sig provocerande?

Har du blivit sviken av någon någongång? Menar inte otrohet nu. Kan vara vilket svek som helst. En vän som vänt dig ryggen, någon som talat illa om dig bakom din rygg, blivit mobbad/retad, lämnad? Eller har du haft tur i livet och aldrig upplevt något sådant?
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-04 13:32:47 följande:
    Tja, säg det.
    Kanske för att berätta hur en älskarinna resonerar. Jag är också en tänkande och resonerande människa förstår du.
    Visst!

Någonstans gick det fel i tänket och resonemanget. 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!