• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-07 08:29:40 följande:

Jag ska inte agera amatör psykolog utan bara säga att du beter dig som en gratis hora och det är DET ENDA som gör att du får ligga med en gift man. Männen vill inte riskera att de begår ett brott så de väljer någon som gör det gratis. Perfekt för bottenskrapen av män och kvinnor, grattis.

Vet du vad, jag är säker på att han lägger ner betydligt mycker mer pengar på mig än vad han hade fått gjort på en prostituerad.

Vi har underbara stunder, weekends... ibland lite mer. Dock inte lika ofta nu under coronan.

Så du har SÅ fel, jag beklagar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    sextiotalist skrev 2020-10-07 15:09:51 följande:
    Är det den bilden du har av en relation?

Här var den tiden väldigt kort, och absolut inte hela tiden och den snoriga näsan torkades av båda.
    Tja, till viss del.
    En relation består mer av grå vardag än gyllene stunder. 

Sen skulle jag iofs inte ha snoriga ungar o jag skulle inleda en relation, mina ungar är vuxna och andras ungar är jag fullständigt ointresserad av. Inte heller ska jag har flera själv.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 16:01:01 följande:

Alla är vi olika, att jag skulle vara en outsider för att jag inte vill leva i en relation är dock inte sant.

Så himla ovanligt är det inte att vilja vara singel. 

Jag ser inte alls ner på dem som vill leva med en partner, men det verkar som att en hel del här ser ner på oss som inte vill det.

+1
  • sextiotalist
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 16:06:37 följande:

Tja, till viss del.

En relation består mer av grå vardag än gyllene stunder. 

Sen skulle jag iofs inte ha snoriga ungar o jag skulle inleda en relation, mina ungar är vuxna och andras ungar är jag fullständigt ointresserad av. Inte heller ska jag har flera själv.

Den "grå" vardagen finns där ändå. Och vår vardag är rätt trevlig och ett guldskimmer hela tiden.

Dvs jag upplever inte vardagen speciellt grå, kanske någon gång.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-07 15:26:35 följande:
    Miss Skywalker skrev 2020-10-04 20:58:36 följande:
    Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?

Varför hoppar du över vissa frågor?
    För att jag har den valmöjligheten.
    Ibland för att jag missar dem.
    I ditt fall alternativ två.

Men ok, med copy paste blir mina svar lika små och grå som dina frågor, men det förstod du nog.

Frågan är varför du blivit en sån bitter***** som vill reta andra kvinnor? Har du själv blivit bedragen eller vad är det som får dig att tro att det skulle vara något att skryta om att vara någon prassel? 

Jag  är ingen bitterfitta så jag kan inte besvara din fråga.

Hur kommer det sig att du tror att män prasslar för att deras fruar inte är kvinnor nog till skillnad från dig?

Tja, någon beror det ju på att de väljer mig som sällskap när det ska t ex resas iväg en helg. Det lär iaf inte vara för att jag är tråkigare än frun.

Du skrev ju: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. 
    Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Det var dumt skrivet, det kan jag ta tillbaka. Jag tänker aldrig inleda ett förhållande.
  • Anonym (Älskarinnan)
    sextiotalist skrev 2020-10-07 16:11:16 följande:
    Den "grå" vardagen finns där ändå. Och vår vardag är rätt trevlig och ett guldskimmer hela tiden.

Dvs jag upplever inte vardagen speciellt grå, kanske någon gång.
    Då är du bara att gratulera!

Alla lever säkert inte i en grålunk, och deras män ränner säkert inte med andra heller.
    Varför skulle han göra det om han lever i ett guldskimmer där hemma!
  • nénuphar
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-06 17:25:31 följande:

"Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande."

Det skrev jag när 282 inlägg var skrivna. Snart 400 inlägg senare får jag samma kommentarer.

Undrar du något, fråga. Men kombineras det med amatördiagnoser så blir det inga svar.

Varför blandar du ihop vanliga (om än personliga) frågor med diagnoser?
  • Anonym (Älskarinnan)
    nénuphar skrev 2020-10-08 16:51:34 följande:
    Varför blandar du ihop vanliga (om än personliga) frågor med diagnoser?
    Det är det inte jag som gör.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 16:11:35 följande:
    För att jag har den valmöjligheten.
    Ibland för att jag missar dem.
    I ditt fall alternativ två.

Men ok, med copy paste blir mina svar lika små och grå som dina frågor, men det förstod du nog.

Frågan är varför du blivit en sån bitter***** som vill reta andra kvinnor? Har du själv blivit bedragen eller vad är det som får dig att tro att det skulle vara något att skryta om att vara någon prassel? 

Jag  är ingen bitterfitta så jag kan inte besvara din fråga.

Tja, någon beror det ju på att de väljer mig som sällskap när det ska t ex resas iväg en helg. Det lär iaf inte vara för att jag är tråkigare än frun.

Du skrev ju: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. 

Det var dumt skrivet, det kan jag ta tillbaka. Jag tänker aldrig inleda ett förhållande.
    Du ger ett rätt bittert intryck. Mot andra kvinnor. De är bitterfittor, lilla frun och tanten. Du skryter om att du är den deras män föredrar eftersom du kan behaga till skillnad från bedragna fruar.
    Varför inbillar du dig att du är kvinna nog att inte bli bedragen?
  • Anonym (Hahahaha)

Det första jag tänker på direkt när jag läser din ts är att haha, "russinen" i min kaka är vår vänskap och vårt liv tillsammans, att vakna tillsammans varje dag och alltid ha varandra, ha våra barn tillsammans som vi båda är närvarande hos. Vårt underbara liv med vår underbara familj. Dessutom har jag sex med honom också, så ofta jag vill, det är bara det att det är inte sexet som är russinen, hahahaha.
    Tror du verkligen att någon bryr sig om att fucking gifta sig med någon och skaffa barn med personen, köpa hus och binda sig till att vara med honom resten av livet om ens bild av "russinen" är att ha sex på ett hotellrum?
    Hahahahaha, alltså det kan jag göra när jag vill, jag kan boka en weekend för mig och min man nu, han blir superglad. 
    Men som sagt, det är liksom inte det jag har gift mig och bundit upp mig för. Jag hade sex innan jag gifte mig och jag hade sex innan jag träffade honom också.
    Den finaste kärleken är den jag har till mina barn, antar att du är barnlös och inte hittar någon som vill binda sig till dig eller litar på dig som mamma?
    Anyway, du har grovt missförstått varför folk har långa förhållanden, dom har liksom frivilligt valt bort att ha tillfälliga förbindelser, pirr i magen, förälskelse osv för ett tryggt förhållande med en livskamrat de kan dela hela livet med, bostad, semestrar, alla nätter, alla dagar, barn, gemensamma vänner, och så ålderdomen tillsammans. Tro mig, inget av det plockar du ut på att ligga runt.

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!