• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Glad hustru) skrev 2020-09-29 19:47:56 följande:

Nej det är det ju inte men tänder du verkligen på en familjefar som betalar ostron och skumpa med sina sista slantar? LYCKAS han hålla god min som "sexig grabb" som kan spendera. Nog ligger väl en del och grinar så du får trösta framåt småtimmarna?

Om det är hans sista slantar intresserar mig inte.

Haha, skulle det hända så kan han åka hem till frun. Sånt tar jag inte hand om.
  • Anonym (Älskarinnan)

Godnatt på er små bitter******!

Nu behöver jag sova, i natt blev det inte mycket sömn.

• Anonym (Glad hustru)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 20:11:33 följande:

Gonatt Hoppas du får en god natts sömn så du hinner med allt du har att göra i morgon!
  • Miss Skywalker

Frågan är varför du blivit en sån bitter***** som vill reta andra kvinnor? Har du själv blivit bedragen eller vad är det som får dig att tro att det skulle vara något att skryta om att vara någon prassel? 
  • Anonym (Sorgligt)

Väldigt onödig kommentar väl?

Jag väntar fortfarande på svar förresten. 
  • Bitten

?Glad hustru?

Skall jag orka förklara vad en norm är? Suck. Om du inte vet det så tänker jag att du inte borde ge dig in i att debattera om det.

Vill du verkligen veta varför jag inte kan eller är det för att du tänkt ut något svar redan på förhand?

Angående senare kommentarer om frågan att bli bedragen så tänker jag att det borde alla veta att de kan bli. Det är inte farligt. Ingen äger en annan människa.

• Anonym (alma)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 20:07:01 följande:
    Blir ju lite besvärligt att få till längre saker med tanke på frun. Fast det är klart konferenser blir det ibland också. Dock inte i samma utsträckning som innan corona.
    Så du tvingas nöja dig med lite för att han måste prioritera den fru som du skiter i? Och det trots att du skiter i karln också? Hur går det ihop? 
  • Anonym (H 2)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-29 20:34:25 följande:
    Så du tvingas nöja dig med lite för att han måste prioritera den fru som du skiter i? Och det trots att du skiter i karln också? Hur går det ihop? 
    Man kan undra.
  • Anonym (kille?)

Nån mer som misstänker att TS är en uttråkad och bitter kille/man som sitter hemma i bara mässingen och trollar?

Annars uppenbart personlighetsstörd äldre kvinna. ä

• Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 20:07:01 följande:
    Blir ju lite besvärligt att få till längre saker med tanke på frun. Fast det är klart konferenser blir det ibland också. Dock inte i samma utsträckning som innan corona.
    Längre saker? Det vil du väl inte ha?
    Väldigt otydligt här. Och inget svar på min fråga. 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!