• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Glad hustru)

"Russinen" är inte liggandet. Orka!  Glad om du tar hand om det!  "Russinen" det är pengarna på banken och att man kan bo i ett hus med ungarna och köra runt i egen bil utan att få ångest när bensinmätaren drar sig mot E! "Ligga" är inte prio ett för alla vet du.....!

• Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 16:05:13 följande:
    Du får ställa de frågor du vill ha svar på, som inte redan är besvarade i tråden.
    Svara då på varför du inte ligger med singelmän som inte vill ha ett förhållande. 
  • Anonym (Kim)

Önskereprisen.

Du förklarar att du inte vill ha en seriös relation just nu. Du vill ha kravlöst sex och livsnjutning.

Vad är det som ska till för att du ska ändra dig? När når du din gräns till att börja funderar på en monogam stabil relation? Du kan ju inte slå av och på. Har du en tidslimit eller hur har du tänk träffa en partner? Har du tänkt på vad du har med i bagaget in i en ny relation. Din partners tillit? Att du inte väljer kk utan män i relation, beror det på att du vill vara den enda han har sex med, förutom frun. Det kan inte bero på relationsbiten. Kk vill inte ha fast heller likväl som den upptagne mannen.

Jag gissar att du inte kör bara en i taget. Det blir alldeles för lite action och dötid för dig. Då blir det den klassiska älskarinneväntan. Envägskommunikationen med mannen i fråga som idkar familjeliv. Det är nog rätt ensamt.

Bejaka din sexualitet men välj lite klyftigare. Om du sket i den andra kvinnan skulle du inte ha så många åsikter om henne. Att hon inte ger och vattnat å gud vet vad. Då skulle det bara besvaras med en axelryckning.

• Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 16:01:19 följande:
    Varför ljuger du?
    Vad ljuger jag om? Folk kan ju själv läsa vad du skrivit. De flesta är trots allt kapabla att klicka på "visa endast".
  • Pope Joan II
    Anonym (Kim) skrev 2020-09-29 16:22:59 följande:

Önskereprisen.

Du förklarar att du inte vill ha en seriös relation just nu. Du vill ha kravlöst sex och livsnjutning.

Vad är det som ska till för att du ska ändra dig? När når du din gräns till att börja funderar på en monogam stabil relation? Du kan ju inte slå av och på. Har du en tidslimit eller hur har du tänk träffa en partner? Har du tänkt på vad du har med i bagaget in i en ny relation. Din partners tillit? Att du inte väljer kk utan män i relation, beror det på att du vill vara den enda han har sex med, förutom frun. Det kan inte bero på relationsbiten. Kk vill inte ha fast heller likväl som den upptagne mannen.

Jag gissar att du inte kör bara en i taget. Det blir alldeles för lite action och dötid för dig. Då blir det den klassiska älskarinneväntan. Envägskommunikationen med mannen i fråga som idkar familjeliv. Det är nog rätt ensamt.

Bejaka din sexualitet men välj lite klyftigare. Om du sket i den andra kvinnan skulle du inte ha så många åsikter om henne. Att hon inte ger och vattnat å gud vet vad. Då skulle det bara besvaras med en axelryckning.

Inlägg #524 
    Hon ska ju orka behaga och vattna också, så gränsen för det tycks gå vid en (1). 

"Jag har en i taget, fler skulle jag inte orka med."

• Anonym (Kim)
    Pope Joan II skrev 2020-09-29 16:30:26 följande:

Inlägg #524 

Hon ska ju orka behaga och vattna också, så gränsen för det tycks gå vid en (1). 

"Jag har en i taget, fler skulle jag inte orka med."

Minns hon svarade men jag köper inte riktigt det. Som jag skrev då så tror jag att det ger för lite boost för henne. Då iaf ett par män på snurr.
  • Cavill
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-09-29 16:14:35 följande:
    Svara då på varför du inte ligger med singelmän som inte vill ha ett förhållande. 
    Som jag skrev i ett annat inlägg, det handlar inte om sexet. 
    Ts verkar ha ett behov av att hävda sig mot andra kvinnor. Vad bättre än att ligga med män som är upptagna? 
  • Anonym (Glad hustru)

Hur som haver så är det ju inte älskarinnan man ska hata OM man nu känner sig bedragen av ngn anledning utan SIN MAN. HAN ska åka ut och flytta in hos sådana som TS och så VIPS inser han att han är en ensam liten skit som ingen vill ha ((( Kommer krypande som en åthutad hundvalp och så blir han ÄNNU fogligare. Win win.

• Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 16:02:32 följande:
    Min privata hejarklack? 
    Vilka mer än denna "h" har du utsett som medlem i min privata hejarklack?
    Nej, det är visst bara du och h som hejar på varandra. My bad. Drömmer
  • Bitten

Jag önskar jag hade det som du.

Fasen vad lyxigt. Ha sex lite här och var och slippa hålla på att försaka en massa. Bara sköta sig själv. På ett sätt har jag det så men dessvärre är det andra saker som gör att det inte går att leva ut. Det är som att gå runt och inte leva sitt eget liv. Bara för att tvåsamheten är en så stark norm. Hoppas du har det gött i livet.

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!