• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (h)
    Cavill skrev 2020-09-28 16:17:19 följande:
    Irriterad? Nejdå, inte ett dugg.
    Krävs mer än klappande fånar och s.k "livsnjutare" för att få upp mitt blodtryck. 
    Jomenvisst!

Varför sitter du då är och bjäbbar mot hela tiden då?

Du är som en ilsk liten unge som svarar när man frågar varför den är arg... "JAG ÄR INTE ALLS ARG, BUÄÄHÄÄHÄÄHÄHÄÄ!"

• Cavill
    Anonym (h) skrev 2020-09-29 04:56:37 följande:
    Jomenvisst!

Du är som en ilsk liten unge som svarar när man frågar varför den är arg... "JAG ÄR INTE ALLS ARG, BUÄÄHÄÄHÄÄHÄHÄÄ!"
    Ett råd, håll dig borta från diskussionsforum. Du verkar inte riktigt förstå (eller hantera för den delen) vad ett sådant går ut på. 
  • molly50
    Anonym (h) skrev 2020-09-29 04:56:37 följande:
    Jomenvisst!

Hur tycker du att du själv beter dig nu?
  • Miss Skywalker

Vilka russin? Kan inte hitta ett enda russin i en otrogen skithög..

• Anonym (hi hi)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 10:28:26 följande:

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta p

Ne stultorum ubi tam auget vestra bona fortuna amet ..
  • Anonym (alma)
    Miss Skywalker skrev 2020-09-29 10:51:48 följande:

Vilka russin? Kan inte hitta ett enda russin i en otrogen skithög..

Kånkelbär ur truckförarrumpa kanske. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-09-28 18:30:57 följande:
    Detta är vad som framkommit så här långt:

Män finner ts så behagfull och genomvattnad att alla som inte har något förhållande omedelbart vill ha ett med henne. De gifta männen känner på samma sätt och många av dem har skilt sig för hennes skull - det är förvisso besvärligt för ts som inte bryr sig ett dugg om dem men det är åtminstone en bättre situation än det hade varit om hon legat med singlar som ju samtliga i sådana fall blivit helt galna i henne och varit svåra att bli av med. 
    Det var nog det dummaste jag någonsin sett dig skriva.
    Grattis till rekordet.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jonna) skrev 2020-09-28 17:35:38 följande:
    Nu tror ju jag att du är ett troll, men låt säga att du är ärlig; varför satsa på gifta män bara för att du inte vill ha en seriös relation? De flesta män vill ju helst bara ligga utan något seriöst precis som du, så det måste ligga något annat bakom att du ligger med just gifta män.

Jag har inte läst alla inlägg så kanske har du redan svarat på det?
    Om du redan bestämt dig för att jag är ett troll, varför skulle jag då bemöda mig att svara på dina frågor?

Nej, jag är inget troll.

Och in erfarenhet är inte den du har.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-09-29 07:50:47 följande:
    Ett råd, håll dig borta från diskussionsforum. Du verkar inte riktigt förstå (eller hantera för den delen) vad ett sådant går ut på. 
    Vet du vad, det verkar inte du heller förstå.
    Du sitter och gapar om att "h" är en "lappande fåne" för att hon (?) faktiskt verka förstå vad jag pratar om.

Är det så fruktansvärt jobbigt att någon faktiskt inte sitter och diagnostiserar mig i den kör du så vackert stämt in i?

Synd att man inte, som på FB, kan välja bort element som man inte vill ha i sina diskussionstrådar. Riktigt synd.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2020-09-27 14:38:52 följande:
    Jag tycker inte du ska bry dig om vad alla surtanter skriver om dig. Njut av livet, det går inte i repris.
    Tack!
    Nej, det gör jag inte heller. Jag lever livet, igår blev det visst en spontanträff. Oskyldig Så idag har jag ny energi!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!