Inlägg från: Anonym (Sorgligt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sorgligt)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-27 19:00:43 följande:
    De flesta singelmän vill mer, jag har därav inte beblandat mig med singelmän på länge.
    Det där är kvalificerat skitsnack. 
    Du ligger med upptagna män för att du går i gång på det, och innerst inne tycker du att du inte är värd mer än smulor från någon annans bord. 

Man behöver inte vara psykolog för att förstå dig ts. 
  • Anonym (Sorgligt)
    Pope Joan II skrev 2020-09-28 18:30:57 följande:
    Detta är vad som framkommit så här långt:

Män finner ts så behagfull och genomvattnad att alla som inte har något förhållande omedelbart vill ha ett med henne. De gifta männen känner på samma sätt och många av dem har skilt sig för hennes skull - det är förvisso besvärligt för ts som inte bryr sig ett dugg om dem men det är åtminstone en bättre situation än det hade varit om hon legat med singlar som ju samtliga i sådana fall blivit helt galna i henne och varit svåra att bli av med. 
    Bra sammanfattning!
  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 15:50:04 följande:
    Tack!
    Nej, det gör jag inte heller. Jag lever livet, igår blev det visst en spontanträff. Oskyldig Så idag har jag ny energi!
    Trist att du får din energi från män. Upptagna män dessutom. 

Försök hitta dig själv och ditt värde istället. Du kan! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 16:05:13 följande:
    Du får ställa de frågor du vill ha svar på, som inte redan är besvarade i tråden.
    Svara då på varför du inte ligger med singelmän som inte vill ha ett förhållande. 
  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 18:31:10 följande:
    För att majoriteten av de singelmän jag legat med har haft önskemål om en fortsättning, utöver själva sexet.
    Det där var ju inget svar på min fråga. 
    Om du nu lyckas hitta alla dessa män som är gifta, sambo, förlovade och särbo, hur kan du inte hitta en enda singelman utan krav? 
  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-09-29 18:50:10 följande:
    Det där var ju inget svar på min fråga. 
    Om du nu lyckas hitta alla dessa män som är gifta, sambo, förlovade och särbo, hur kan du inte hitta en enda singelman utan krav? 
    Kan du svara på detta?
  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 20:11:33 följande:

Godnatt på er små bitter******!

Nu behöver jag sova, i natt blev det inte mycket sömn.

Väldigt onödig kommentar väl?

Jag väntar fortfarande på svar förresten. 
  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 20:07:01 följande:
    Blir ju lite besvärligt att få till längre saker med tanke på frun. Fast det är klart konferenser blir det ibland också. Dock inte i samma utsträckning som innan corona.
    Längre saker? Det vil du väl inte ha?
    Väldigt otydligt här. Och inget svar på min fråga. 
  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-30 11:48:50 följande:
    Jo, det var det kanske. Men men, inte alla som säger så vänliga saker till mig heller.

Svaret? Måste leta efter frågan först och det hinner jag inte nu. (Har lunch på jobbet.)

Varsågod. så slipper du leta. 
  • Anonym (Sorgligt)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-12 11:39:00 följande:
    Du får helt enkelt nöja dig med de svar du fått.
    Det hade säkert alla gjort om du inte sa emot dig själv hela tiden.
    Du startar tråden för att provocera, men du vill inte provocera. 
    Du skiter i fruarna, men är nedsättande hela tiden. "Lilla frun. " Tanten därhemma"
    Du bryr dig inte i din vetskap att dom ligger med sina kvinnor också, men ändå påstår du att dom hellre ligger med dig?

Jag trodde att kvinnohat var en mansfråga, men du har med din påhittade? tråd fått mig att inse att det inte bara är män som hatar kvinnor. 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!