• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (vissa kommer hämnas) skrev 2020-10-10 21:52:41 följande:

Otrohet kan orsaka fruktansvärt lidande, särskilt om barn är inblandade. Naturligvis är det den som är i relation som är själva bedragaren och bär huvudansvaret, men älskare/älskarinnan är inte helt oskyldig. Precis som du kan vara vem som helst, så kan den bedragna kvinnan vara det. Vissa av de kanske inte konflikträdda och även värre för dig, kan befinna sig i en position av makt över dig. Fortsätt hålla på och förr eller senare kommer du plocka fel russin.

Jag är inte konflikträdd och har inga skelett i garderoben. Så hon är välkommen.
  • Anonym (666)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 10:28:26 följande:

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?

Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.

Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.

Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?

Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

Nice babe, hoppas du sväljer spermierna, själv väntar jag på att få träffa dig och tömma mina pungkulor i din mun (efter No fap I 3 månader) och se dig svälja det.

Babe
  • Anonym (Skydd)

Så länge du använder skydd.

En bekant fick hiv från sin man som vart otrogen mot henne med en hivsmittad kvinna.

Hade han skyddat sig skulle det inte vara något men han förstörde hennes liv totalt pga det.

Så jag säger bara använd kondom.

• Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 20:52:53 följande:
    Det var en provokation, det hade du vetat om du läst allt jag skrivit.
    Jag frågade ju varför du vill provocera men då svarade du att du inte ville det.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-11 00:43:12 följande:
    Jag frågade ju varför du vill provocera men då svarade du att du inte ville det.
    Provocerande rubrik, för att väcka uppmärksamhet.
    Sen om vissa provoceras av vad jag skriver? Inte mitt problem.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Skydd) skrev 2020-10-10 22:22:24 följande:

Så länge du använder skydd.

En bekant fick hiv från sin man som vart otrogen mot henne med en hivsmittad kvinna.

Hade han skyddat sig skulle det inte vara något men han förstörde hennes liv totalt pga det.

Så jag säger bara använd kondom.

Alltid!
    Utan kondom, inget sex.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (vissa kommer hämnas) skrev 2020-10-10 21:52:41 följande:

Otrohet kan orsaka fruktansvärt lidande, särskilt om barn är inblandade. Naturligvis är det den som är i relation som är själva bedragaren och bär huvudansvaret, men älskare/älskarinnan är inte helt oskyldig. Precis som du kan vara vem som helst, så kan den bedragna kvinnan vara det. Vissa av de kanske inte konflikträdda och även värre för dig, kan befinna sig i en position av makt över dig. Fortsätt hålla på och förr eller senare kommer du plocka fel russin.

Dtet är som sagt inte jag som brutit några löften, så frugan kan ju lägga hämnden där den hör hemma. Nämligen hos mannen.
  • Anonym (Russinet)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 09:55:28 följande:

Alltid!

Utan kondom, inget sex.

Fy fan vad tråkigt! Där har du en nackdel med att inte ha fast partner. Så om du eller mannen inte har en kondom då får du inte ligga. Sen går han hem till frugan från dig och får ligga. :)
  • Anonym (vissa kommer hämnas)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 09:58:59 följande:
    Dtet är som sagt inte jag som brutit några löften, så frugan kan ju lägga hämnden där den hör hemma. Nämligen hos mannen.
    Ditt beteende skapar dig fienden. Vissa av dem kommer ha makt och vilja att förnedra eller skada dig, och fiosoferande kommer inte hjälpa dig.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Russinet) skrev 2020-10-11 10:04:17 följande:
    Fy fan vad tråkigt! Där har du en nackdel med att inte ha fast partner. Så om du eller mannen inte har en kondom då får du inte ligga. Sen går han hem till frugan från dig och får ligga. :)
    Det får han så gärna göra, inget problem.
    Tror du inte att jag är medveten om att han knullar sin tant också eller?

Jag är rädd om min hälsa, den är viktigare än att en man ska knulla utan skydd. Utöver det så är jag övertygad om att han inte vill att jag ska bli gravid, då blir det svårt att dölja det där hemma.

Så det är inget problem det heller.

Det är ingen nackdel, jag vill inte ha någon fast partner. Inte heller vill jag använda preventivmedel så som t ex p-piller/spruta. 

Med en "lös" förbindelse är man en idiot om man kör utan kondom.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!