Någon mer som har bebisverkstad nu
Stort GRATTIS! =D Skönt att höra att allt gått bra och att ni verkar må bra =)
Njut av babybubblan <3
Stort GRATTIS! =D Skönt att höra att allt gått bra och att ni verkar må bra =)
Njut av babybubblan <3
Kan inte heller citatera men stort stort grattis lillskrutten!! Härligt med en bra förlossning <3
hur har det gått litehopplöst? <3
här kämpar vi (mest jag) med 3 barn hemma. Längtar efter vår och sol nu!!
BIM-listan
9/12 4a (Fått bebis)
20/12 babymama (Fått bebis)
21/12 Håller tummarna (PLUS)
15/3 Hopeforaplus (Fått bebisar)
9/5 Lillskrutten (BF 20/1) Fått bebis
26/5 Barnlängtan2021 (PLUS)
2/6 Litehopplöst (10/2)
29/8 Babymakeing (7/5-2022)
Hur går det för alla? <3
Glad påsk! Hoppas allt går bra för er alla :)
Hoppas ni alla mår bra <3 hur är det med er alla?
Ont hela tiden och absolut ingen energi.. men annars är det bra hehe. max 3 veckor tills bebis kommer nu. Försöker njuta så gott det går av magen och alla rörelser där inne men är redo för att åka in närhelst det startar... gärna imorgon hehe.
Hur är det med dig? :) <3
För en vecka sen kom vår andra lilla tjej Min magkänsla va rätt även denna gång om vad vi väntade =)
Mycket bättre förlossning denna gången än första också. Bortsett från att man såklart är jättetrött så har jag mått oförskämt bra fram till igår, nu börjar babybluesen kicka in tror jag. Mycket för att det varit en tuff dag när äldsta inte viljat sova och humöret va därför högt och lågt och jag va själv med båda i 3h för första gången.
Idag kom äntligen plusset! Som vi har väntat. Jag är otroligt glad men samtidigt ödmjuk för hur detta kommer gå. Vi håller tummarna här hemma för att allt kommer gå bra
Hej på er så himla länge sen jag kika in här, hade glömt av helt. Hoppas det är bra med er!!
har nu en stor 9 månaders tjej som kryper runt överallt med sina två virvelvindar till storasyskon.
jag trodde jag skulle vara 100 nöjd med 3 barn eftersom min andra föddes 3 mån förtidigt och inget blev som tänkt. Fick min revansch denna gång. så otroligt glad att få uppleva en normal graviditet och förloasning trots psykiska biten. men i dagarna har jag känt för en 4e. Har aldrig tidigare varit ?redo? i tanken ens efter så kort tid men kanske är det för vi hade tänkt vara klara så man redan tänker på det..
spännande att följa er som kämpar!
roligt och gå tillbaka och se allt som skrivits.