Någon mer som har bebisverkstad nu
te å sånt hjälper väl för stunden men det är tufft när man vaknar flera gånger per natt och har svårt att vila för att man börjar hosta så man kräks =/ Det sitter liksom djupt ner känner jag så det är tufft att få upp det.
Hittade att jag får lov att använda nasonex iaf som gravid så ska skicka ut mannen att köpa det till mig sen, så kanske bihålorna blir mindre täta iaf, förhoppningsvis släpper ögoninflammationen lite också då.
Nej ingen ny tid, har inte fått någon tid för vintern nu heller (bara att det skulle ske senast under vintern) så har inte kommit mig för att ringa för en ny konsultation men behöver ta tag i det snart tror jag.
Ja de är små då men det kommer säkert gå bra <3 Det jag märkt på vänner som fått såpass tätt ändå är att de inte blir så avundsjuka på lillasyskon. Det är som att jaha, någon ny som tillhör vår klan? =) och accepterar snabbare än när de blir äldre.
Om operationen ändå inte är aktuell under graviditeten känns det som att det inte är någon brådska. Ta de efter när allt lugnat ner sig. Förstår att du vill få det gjort men blir bara jobbigt om det blir en stress.
Det låter toppen! Kan tänka mig att det blir så eftersom han inte är så med än haha. Som du säger accepterar han det mesta nytt, människor och saker. Även om han fascinerades en del när granen precis kom fram haha!