Jenzia skrev 2020-07-16 14:38:45 följande:
Ja, haha, försökte känna igår men hittade liksom inget som kändes annorlunda, allt var mjukt och geggigt dit har nådde. Får försöka ikväll igen
Superljust ÄL-test i morse och nu försöker jag hålla mig så jag kan ta ett nytt test runt kl 16 som du föreslog, men är redan nödig! :-P
Så du blev till på första försöket med inseminationen?
Kanske historian kommer upprepa sig i september då!
Åhh jag hoppas så på augusti för oss båda! Jag hinner eventuellt med två BIM i augusti också så typ dubbel chans för plus!
Spännande med sippsauna! Men vad är det för örter?
Hehe, ja det är riktigt lurigt det där men om du inte riktigt nådde så är det ett gott tecken, särskilt tillsammans med stickan! Min gissning där blir ÄL senast imorgon, och tempstigning from söndag.
Yes, då lyckades de ju mha tempen pricka helt rätt, och simmarna fick sig en extra skjuts och slapp brotta sig genom tappen med alla dess fällor. :P
Visst ja, du ligger ju tidigt med BIM i augusti. Tummar och tår hållna! Hade ju varit helt fantastiskt om vi fick gå över till en BF-tråd istället, kan tycka det är på tiden.
Jag körde på den simpla vägen och köpte en av hennes färdiga örtblandningar, Golden blood heter den nog. Har en hel del böcker om örter men har inte orkat sätta mig och läsa på än, men de är ju bra för olika saker och jag behöver ffa lite extra blodcirkulation och hjälp att eventuellt minska på endo och myom. Helt galet om det funkar, men konstigare saker har väl hänt tänker jag.
Sista dagen med Letrozol idag! Ska in till stan med mamma och vovvarna, så får passa på att njuta lite i solen.